دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 14:48
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تأثیرگذاری ارتباط خانواده‌ها با مدارس در آموزش هدفمند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ارتباط خانواده‌ها با مدارس در تربیت صحیح فرزندان و آموزش هدفمند بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر : 416739
6.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جشن شکوفه‌ها که امروز با حضور دانش‌آموزان کلاس اول دبستان تازه تأسیس پسرانه سمای شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شایسته است تمام وزارتخانه‌ها در خدمت آموزش و پرورش باشند و نگاه ما به آینده کشور باید تربیت‌محور و آموزش‌پایه باشد؛ در کنار آن نباید از تربیت فرزندان خود غافل نشویم؛ چراکه در مسیر تعالی، مطمئناً اولویت نخست تربیت در خانواده‌ها و پس از آن آموزش در مدارس و دانشگاه‌هاست.


دکتر جهانشیر امینی


وی ادامه داد: اگر به تربیت فرزندان در خانواده بهای کافی بدهیم علاوه بر اینکه فرزندان ما از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌مانند با آموزش و پرورش صحیح در مدارس، آینده‌ای موفق نیز خواهند داشت.


امینی بر ارتباط خانواده‌ها با مدارس نیز تأکید کرد و گفت: باید برای ایجاد این ارتباط هم برنامه مدون داشته باشیم؛ زیرا ارتباط خانواده‌ها با مدارس در تربیت صحیح فرزندان و آموزش هدفمند بسیار تأثیرگذار است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در امر آموزش نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش در مدارس سما استفاده کنیم و تلاش کنیم تا فرزندان ما بتوانند مسیر درست زندگی خود را یافته و مقابل انحرافات و مشکلات بایستند. استراتژی ما در کنار تربیت و آموزش، یادگیری مهارت و هدایت به سمت کسب شغل در آینده است.


سیروس احمدی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد کرمانشاه نیز با قدردانی از تلاش‌های جهانشیر امینی به دلیل در اختیار قراردادن فضای مناسب برای راه‌اندازی دومین دبستان سما در شهرستان کرمانشاه گفت: با حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و افتتاح دومین دبستان سما، نهمین مدرسه سما در شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.


وی عنوان کرد: اکنون مدارس سما در استان کرمانشاه به‌عنوان یک برند و مورد اعتماد خانواده‌ها هستند و تلاش می‌کنیم هرآنچه لایق فرزندان آینده‌ساز این دیار است، طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تمام توان فراهم کنیم.


به گزارش آنا،  این مراسم در فضایی شاد و با حضور دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و پایه اول، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط جهانشیر امینی در دبستان تازه تأسیس پسران سما در شهرستان کرمانشاه نواخته و فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی این دبستان 10 کلاسه 6 پایه‌ای به‌صورت رسمی آغاز شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته