دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 14:51
بخشدار مرکزی ملکان مطرح کرد؛

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه فرهنگی و اقتصادی شهرستان ملکان

بخشدار مرکزی ملکان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نقش مهمی در توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی منطقه داشته است.
کد خبر : 416738
۲۰۱۹۰۹۲۲_۱۰۱۵۴۷_2.jpg

فیروز مبین بخشدار مرکزی ملکان و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور اظهار کرد: این دانشگاه در 30 سال فعالیت خود به‌خوبی توانسته در توسعه علمی و فرهنگی و اقتصادی کشور تأثیرگزار باشد.


وی افزود: در این مدت هزاران نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و در بخش‌های دولتی و غیردولتی و مسئولیت‌ها و مشاغل مختلف مشغول کار و خدمت شده‌اند.


بخشدار مرکزی ملکان توسعه عدالت آموزش عالی را یکی دیگر از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در سه دهه گذشته مراکز آموزش عالی در اقصی نقاط کشور ایجاد شده و توانسته علاوه بر اشتغالزایی در راستای توسعه علمی و پژوهشی در کشور حرف اول را بزند.


مبین با بیان فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان مطرح کرد: از زمان تصدی هدایت اسلامی به‌عنوان رئیس این واحد دانشگاهی در کنار توجه به توسعه علمی و پژوهشی، کارهایی خوبی نیز در حوزه دانش‌بنیان آغاز شده است.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان که ۱۸ سال قبل با عنایات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری‌های نماینده مردم ملکان تأسیس شده نقش مهمی در توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی منطقه داشته و تاکنون صدها جوان این خطه از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.


به گزارش آنا، فیروز مبین بخشدار مرکزی ملکان اکنون در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان مشغول تحصیل است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته