دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1398 - 00:22
با پایان مسابقات صورت گرفت؛

قهرمانی المپياد رزمی دختران دانشگاه آزاد اسلامی به لرستان و البرز رسيد

قهرمانی المپياد رزمی دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به استان‌های لرستان و البرز رسيد.
کد خبر : 416337
IMG_20190920_001757_261.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجرد در مسابقات تكواندو و كاراته دانشجويان دختر دانشگاه آزاد اسلامی كه به ميزبانی واحد بروجرد برگزار شد در رشته كاراته تيم دانشگاه آزاد اسلامي استان لرستان به مقام قهرمانی دست يافت و در تكواندو البرز اول شد.


در اين مسابقات كه با حضور ورزشكاران 13 تيم برگزار شد،  118 ورزشكار با هم به رقابت پرداختند كه در پايان لرستان با يك طلا، يك نقره و 2 برنز در رشته كاراته اول شد و البرز نيز با 4 طلا، يك نقره و 2 برنز در تكواندو مقام نخست را از آن خود كرد.


در رشته كاراته تيم‌های كرمانشاه و تهران با يك طلا، يك نقره و يك برنز مشتركاً دوم شدند و واحد علوم و تحقيقات با يك طلا و يك برنز به مقام سوم دست يافت.


تيم‌های تهران و قزوين نيز به ترتيب مقام دوم و سوم تكواندو را از آن خود كردند. سهم تهران از اين مسابقات 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز بود و قزوين نيز يك طلا، يك نقره و 3 برنز به دست آورد.


در اين دوره از مسابقات، تيم‌هايی از فارس، آذربايجان غربی، تهران، كرمانشاه، سيستان و بلوچستان، گيلان، همدان، قزوين، يزد، لرستان، البرز، قم و واحد علوم و تحقيقات حضور داشتند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد بروجرد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته