دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 17:01
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان:

فعالیت تشکیلات دانشگاهی باید براساس اهداف و سیاست‌گذاری‌های مشخص باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: فعالیت تشکیلات دانشگاهی باید بر پایه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق باشد.
کد خبر : 416005
7b5371f5-df6a-47d7-a712-04af79a6ae02.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مرادیان صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره همایش سراسری استادان دانشگاه آ‍زاد اسلامی (طرح شهید شهریاری) شاخصه‌های كار تشكیلاتی را برشمرد و اظهار کرد: فعالیت تشکیلات دانشگاهی باید بر پایه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق باشد.


وی با اشاره به دشواری فعالیت‌های تشکیلاتی اضافه کرد: تشکیلات دانشگاهی علاوه بر تعیین اهداف مشخص و برنامه‌ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، وحدت رویه و تفاهم در بین اعضا و آرمان‌گرایی باشد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: اخلاص موجب بركت، تلاش مضاعف و همیاری در بین اعضا می‌شود؛ چراكه مؤمنان با كثرت كار سنجیده نمی‌شوند؛ بلكه ملاک سنجش آنان اخلاص در كار است.


مرادیان با تأکید بر اینکه افراد انقلابی باید فعالیت تشکیلاتی و نه انفرادی داشته باشند، تصریح کرد: انقلابی کسی است که در راستای پیشبرد جریان انقلاب مشارکت داشته باشد.


وی عنوان کرد: با توجه به تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر ضرورت ایجاد روحیه امیدواری در بین جوانان و جامعه، باید با حرکت در راستای تحقق رهنمودهای معظم‌له برای این منظور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بیان کرد: مراکز دانشگاهی باید برای ایجاد روحیه امید در بین جوانان و جامعه دانشجویی برنامه‌ای مدون داشته و تحقق این مهم را در اولویت سیاست‌های کاری خود قرار دهند.


مرادیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مرحله سوم حیات خود قرار دارد، تشریح کرد: پس از تشکیل انقلاب و حکومت اسلامی اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که باید دولت اسلامی تشکیل شود.


وی با بیان اینکه ضعف موجود در این مرحله به دولت برمی‌گردد، یادآور شد: در مرحله عملی انتظارات موجود برآورده نشده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته