دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1397 - 05:00
از سوی نایب رئیس مجمع عمومی جا

جزئیات همایش «حوزه متحد» اعلام شد

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جزئیات برگزاری همایش «حوزه متحد» را تشریح کرد و گفت: این همایش با حضور علما و استادان حوزه علمیه در ماه دی در ق
کد خبر : 308556

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، گفت: هم‌اینک حدود پنج سال از تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گذرد و در این مدت همایش‌های مختلفی با موضوع اولویت‌های جامعه، نظام و انقلاب با حضور استادان، علما و فضلای حوزه علمیه در سطوح مختلف برگزار شده است.


نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مجموع برگزاری این همایش‌ها به ما یک تجربه خوبی را آموخت تا در بُعد کلان‌تر همایش‌ها توجه بیشتری کنیم و به همین منظور طرح همایش «حوزه متحد» به هیئت رئیسه مجمع عمومی ارائه و تصویب شد.


وی، دفاع از ارزش‌های اصیل حوزه علمیه، دفاع از ارزش‌های انقلاب، دفاع از خواسته‌های مشروع اجتماع و مردم را محورهای اصلی این همایش دانست و افزود: این همایش افزون بر توجه به بُعد حوزوی و انقلابی به مباحث اجتماعی نیز توجه کرده که در چهار محور با 23 زیر موضوع محورهای همایش تعریف شده است.


بنیادی، زمان برگزاری همایش را دی 97 اعلام کرد و از استادان، محققان و پژوهشگران حوزه خواست تا مقالات علمی خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.


وی ادامه داد: فراخوان این همایش از ماه مرداد اعلام شده و همچنان استادان حوزه فرصت دارند تا مقالات علمی خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. تاکنون 27 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

برچسب ها: جامعه مدرسین
ارسال نظر
قالیشویی ادیب