دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 10:25
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی اجازه تعدی و تجاوز را به دشمنان نمی‌دهد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک اقتدار بازدارنده دست یافته که موجب شده دشمنان به خود اجازه تعدی و تعرض به مرزهای جغرافیایی کشور اعم از زمینی، هوایی، و دریایی را ندهند.
کد خبر : 415879
3239582.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی ارتش و معاونان این سازمان با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین آقاجان‌پور دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام آقاجان‌پور در این دیدار با تشکر از رئیس سازمان عقیدتی ارتش و معاونان این سازمان، اظهار کرد: وزارت دفاع امروز به لحاظ دستیابی به تکنولوژی‌های دفاعی در جایگاه رفیعی ایستاده و توانسته عزت، افتخار و غرور ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.


وی افزود: این دستاورد مهم جز با حفظ ایمان و رشد ارزش‌های معنوی در درون انسان اتفاق نخواهد افتاد و بحمدالله سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکنون توانسته است در مسیر روشنگری بصیرتی کارکنان و خانواده‌های آنها موفق عمل نماید و ان‌شاءالله این مسیر را با جدیت و اهتمام بیشتر دنبال خواهد کرد.


آقاجان‌پور در ادامه تصریح کرد: تولید قدرت در نظام اسلامی بدون نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی پایدار نخواهد بود و در پیاده‌سازی ارزش‌های اسلامی در بدنه صنعت دفاعی به‌عنوان یک ضرورت انکارناپذیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک اقتدار بازدارنده دست یافته که موجب شده دشمنان به خود اجازه تعدی و تعرض به مرزهای جغرافیایی کشور اعم از زمینی، هوایی، و دریایی را ندهند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در راستای دفاع از مرزهای عقیدتی و ارزشی، ما دارای نیروهای مؤمن، مکتبی و ولایت‌مدار هستیم که در مقابل هجمه‌های دشمنان برای تعرض به مرزهای عقیدتی با تمام قدرت دفاع می‌کنند. کار سازمان عقیدتی ارتقاء هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی و صیانت از نیروهای نخبه است.


حجت‌الاسلام آقاجان‌پور با بیان اینکه امروز با وجود نخبگان و سرمایه‌های ارزشمند انسانی متخصص و متعهد در وزارت دفاع به اقتدار دفاعی بازدارنده دست یافته‌ایم خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات انسان‌های آزاده، ملت‌های منطقه و محور مقاومت است و همان‌گونه که دفاع از تمامیت ارضی و تولید امنیت به‌واسطه وجود نیروهای مسلح مقتدر در سطح مطلوبی است ما نیز در سازمان عقیدتی سیاسی بایستی از مرزهای ارزشی به نحو شایسته دفاع کنیم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته