دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1398 - 13:39
همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی تبیین استاد تراز انقلاب در سمای واحد کرج

گردهمایی استادان مدعو، اعضای هیئت علمی و مدیران گروه با رویکرد تبیین استاد تراز انقلاب در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
کد خبر : 415776
دکتر شوندی و دکتر بلیاد در سما.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، گردهمایی استادان مدعو، اعضای هیئت علمی و مدیران گروه با رویکرد تبیین استاد تراز انقلاب همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون مرکز و بازرس ویژه منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در سمای واحد کرج برگزار شد.


محمدرضا بلیاد معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در ابتدای این مراسم با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم، نقش برجسته استاد و معلم در تعلیم و تربیت، تقویت باورهای دینی و فرهنگ عاشورایی  را گامی مهم برای خنثی‌کردن توطئه‌های فرهنگی و معرفتی برای نسل جوان به‌ویژه دانشجویان در جامعه کنونی دانسته‌اند.


وی در ادامه دستاوردهای علمی فرهنگی و آموزشی و پژوهشی مرکز سمای کرج را مرهون تلاش‌های صادقانه استادان و کارکنان بیان و تأکید کرد: استادان علاوه بر تدریس دروس تخصصی خود، نباید از بیان اخلاقیات و فرهنگ اسلامی - ایرانی در کلاس دریغ کنند.


در ادامه این گردهمایی سیاوش عبادی رئیس آموزشکده سمای کرج نیز با بیان فعالیت‌های انجام‌شده، به برخی از برنامه‌های تدوین‌شده آموزشی و فرهنگی برای ترم جدید از قبیل برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های هم‌اندیشی استادان همگام با برنامه‌های فرهنگی سازمان درباره عفاف و آراستگی بین استادان و دانشجویان اشاره کرد.


حمیدرضا جوانبخت معاون فرهنگی دانشجویی سمای کرج نیز با بیان رویکردهای فرهنگی این مجموعه از نحوه گزینش و انتخاب استادان با رویکرد استاد تراز انقلاب و هم‌تراز با شئون اسلامی - ایرانی به صورت مصور و مستند گزارشی را ارائه کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته