دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 13:45
در همایش استاد تراز انقلاب استان البرز؛

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی البرز استاد برتر تراز انقلاب اسلامی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد رتبه نخست استاد برتر تراز انقلاب اسلامی سازمان بسیج اساتید استان البرز در سال 98 را کسب کرد.
کد خبر : 401866
IMG_3562.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، در همایش  استاد تراز انقلاب استان البرز که صبح امروز به همت بسیج اساتید استان البرز با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه خوارزمی و فؤاد ایزدی از کارشناسان مسائل آمریکا برگزار شد، مسئولان کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز حضور داشتند.


در این همایش که به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد از تعدادی از استادان تراز انقلاب دانشگاه‌های استان البرز تجلیل شد.


در حاشیه این مراسم مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان البرز با اعلام اینکه رمضان جهانیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد رتبه نخست استاد برتر تراز انقلاب اسلامی سازمان بسیج اساتید البرز را در سال 98 کسب کرد، گفت: این همایش به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به‌عنوان الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی برای استادان بسیجی برگزار شد.


یعقوب فتحی با بیان اینکه اطلاق روز شهادت چمران به نام بسیج اساتید جلوه‌ای از ویژگی‌های این استاد گرانقدر را در جامعه زنده نگه می‌دارد، افزود: شهید چمران شخصیتی ممتاز، علمی، متدین و انقلابی بود که در ابعاد گوناگون الگویی زنده و قابل اتکا برای جامعه و به‌ویژه دانشگاهیان به شمار می‌رود.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: روز بسیج اساتید حاوی رسالتی سنگین برای نخبه‌ترین قشر جامعه است.


وی با گرامیداشت سی‌وهفتمین سالروز شهادت دکتر چمران گفت: 37 سال از پرواز عارفانه و جاودانی این استاد بی‌نظیر می‌گذرد؛ اما روزهای پرتکاپو، تلاش‌های صادقانه همراه با تلفیقی از علم و عمل، بی‌اعتنا به پیرایه‌های دنیوی با وجود امکان برخورداری از همه آنها فراموش‌نشدنی است؛ چراکه به راستی وی استادی بود که علم، عمل و اخلاق همراه با بصیرت و بردباری -که ویژگی بسیجی‌بودن است - را با این مقام ترکیب کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته