دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 18:01
علوی:

​​​​​​​نشست کمیسیون عمران برای بررسی نرخ حمل‌ونقل در ایام اربعین

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس، از نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی نرخ حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر : 415479
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از خانه ملت، سیداحسن علوی با اشاره به وضعیت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات و تمهیدات خوبی برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) صورت گرفته و امسال نیز بخش‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی از جمله حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای و هوایی برنامه‌ریزی قابل قبولی کرده‌اند.


نرخ بلیت حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین حسینی(ع) افزایش نخواهد یافت


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی، نرخ بلیت حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین حسینی(ع) افزایش نخواهد یافت، از این رو امیدواریم که با نزدیک‌تر شدن به اربعین، شرکت‌های حمل‌ونقل در روند فروش بلیت تخلفی صورت ندهند.


وی گفت: سال گذشته شاهد بودیم که با وجود تأکید وزارت راه و شهرسازی درباره عدم افزایش قیمت بلیت حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین به‌ویژه حمل‌ونقل جاده‌ای، قیمت‌ها افزایش یافت، حال باید برای امسال تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دیده شود.


نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس برای بررسی نرخ حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین


این نماینده مردم در مجلس دهم، از نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس برای بررسی نرخ حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین خبر داد و گفت: این کمیسیون هر ساله در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، نشستی را با حضور دستگاه‌های متولی به ویژه مدیران حمل‌ونقل ریلی برگزار خواهد کرد تا روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین به صورت دقیق بررسی شود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته