دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 18:08
بهاروند مطرح کرد؛

کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده با همدلی و غیرت ایرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: همه دست به دست هم دادند و با همدلی و غیرت ایرانی، کار پاک‌سازی و لجن‌زدایی شهر پلدختر، گلستان و استان خوزستان انجام شد.
کد خبر : 415471
IMG_20190914_181358_441.jpg

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های خبرگزاری آنا، سیامک بهاروند در دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، با قدردانی از دکتر طهرانچی در بحث کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان اظهار کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در بحث کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های مختلف و لبیک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ایشان فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه دانشجویان و کارمندان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تلاش زیادی کردند، اضافه کرد: همه دست به دست هم دادند و با همدلی و غیرت ایرانی پاک‌سازی و لجن‌زدایی شهر پلدختر، گلستان و استان خوزستان انجام شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد: وظیفه داشتم تا نکاتی را در این زمینه عرض کنم و تلاش مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در بحث کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان لرستان هیچگاه از خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته