دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 12:04
سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش:

افزایش حقوق دانشجومعلمان از اقدامات بنده در زمان سرپرستی آموزش و پرورش بود

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد نشاط و امید در نظام آموزش و پرورش، افزایش حقوق دانشجو معلمان، ساماندهی نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش، پایان مدارس خشتی و گلی، آماده‌سازی مدارس سیل‌زده و تحقق اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از اقدامات آموزش و پرورش در این مدت کوتاه بود.
کد خبر : 415353
636956974527880766.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جواد حسینی در مراسم تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سید محمد بطحائی وزیر سابق آموزش و پرورش، علی ربیعی سخنگوی دولت، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: در سه ماهی که به‌عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش حضور داشتم تلاش کردم فرصت برنامه‌ریزی برای سال جدی تحصیلی را از دست ندهیم و تلاش کردیم انسجام درونی و فرهنگ نظام آموزش و پرورش دچار وقفه نشود.


وی افزود: ایجاد نشاط و امید در نظام آموزش و پرورش، افزایش حقوق دانشجو معلمان، ساماندهی نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش، پایان مدارس خشتی و گلی، آماده‌سازی مدارس سیل‌زده و تحقق اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از اقدامات آموزش و پرورش در این مدت کوتاه بود.


سرپرست سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: باید گفتمان آموزش و پرورش را ترویج کنیم تا گفتمان آموزش و پرورش به گفتمان برتر تبدیل شود


حسینی اضافه کرد: درعین‌حال که استقلال آموزش و پرورش حفظ شود باید لشکر اقتصادی بزرگ و نهفته نظام آموزش و پرورش را بیدار کنیم تا شاهد ارتقای این نظام باشیم.


وی با تأکید بر اینکه نهال اصلی تحول در جامعه آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: مرکز تحول مدرسه و کارگزاران آن معلمان هستند. آنچه در امروز جامعه می‌گذرد از گذشته مدارس نشأت می‌گیرد و معلمان باید نقطه اصلی نظام تحول و برنامه‌ریزی نظام تعلیم و تربیت قرار گیرند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته