دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان مطرح کرد؛

جذب دانشجوی خارجی گامی مؤثر در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت:‌ با جذب دانشجوی خارجی می‌توان گام مؤثری را برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، اقتصادی و گردشگری شهرستان هیرمند برداشت.
کد خبر : 414485
636720925256313205_md.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان ظهر امروز در نشست مشترک با مهدی سرحدی فرماندار شهرستان هیرمند اظهار کرد: ساختمان آموزشی با هدف توسعه و تسهیل دسترسی آسان به امکانات آموزشی برای کسانی که اشتیاق به تحصیل دارند ولی به‌دلیل مشکلات مالی و بعد مسافت امکان تحصیل برای آنان مقدور نبوده در شهرستان هیرمند و 19 نقطه دیگر استان راه‌اندازی و با استقبال خوب مشتاقان تحصیل روبه‌رو شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تشکر از فرماندار هیرمند به‌دلیل پیگیری برای توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان آمادگی این دانشگاه را در جذب دانشجوی خارجی اعلام کرد و گفت: هیرمند به‌دلیل برخورداری از حسن همجواری با کشور دوست و همسایه افغانستان می‌تواند با جذب دانشجوی خارجی گام مؤثری را برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، اقتصادی و گردشگری در این منطقه بردارد.


سرحدی فرماندار هیرمند نیز با تأکید بر لزوم همکاری دانشگاه و ارگان‌های دولتی آمادگی فرمانداری شهرستان هیرمند را بر همکاری مضاعف برای تحقق و توسعه اهداف دانشگاه آزاد اسلامی ابراز کرد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته