دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

ساختمان آموزشی شهر علی‌اکبر از مهرماه دانشجو جذب می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از مهرماه امسال در ساختمان آموزشی شهر علی‌اکبر مشغول به تحصیل شوند.
کد خبر : 414166
image_2019_9_4-14_55_57_571_iRB.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هامون با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: شهرستان هامون و شهر علی‌اکبر با رهاسازی آب از کشور افغانستان می‌تواند به قطب گردشگری حوزه شمال استان سیستان و بلوچستان تبدیل شود.


وی با بیان پیشینه تاریخی شهرستان هامون و بناهای تاریخی و کوه اسطوره‌ای اوشیدا که در این شهرستان واقع شده است، اضافه کرد: این شهرستان تلفیق بسیار زیبایی از تمدن و طبیعت بوده که این ظرفیت هامون را از سایر شهرستان‌های منطقه سیستان متمایز کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان واحد زاهدان با یادآور شدن اینکه هامون مراکز آموزش عالی ندارد، افزود: این دانشگاه با توجه به ساختار جمعیتی مناسب و آمار دانش‌آموزی مطلوب هامون تصمیم گرفته در این شهرستان ساختمان آموزشی تأسیس کند.


میر تصریح کرد: شهر علی‌اکبر با توجه به بافت جمعیتی متمرکز و مرکزیت چند بخش از شهرستان هامون و تقاضاهای مردمی و مطالبه مسئولان این شهر به‌عنوان محل تأسیس این ساختمان آموزشی در نظر گرفته شده است.


وی با بیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر توسعه عدالت آموزشی مطرح کرد: رشته‌های تحصیلی در نظر گرفته‌شده برای این ساختمان آموزشی در راستای نیاز منطقه و رویکرد حرفه‌آموزی است و علاقه‌مندان می‌توانند از مهرماه امسال در این ساختمان آموزشی مشغول به تحصیل شوند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با قدردانی از مسئولان و اعضای شورای اداری شهر علی‌اکبر درباره همکاری و در اختیار قراردادن ساختمان این مرکز آموزشی تأکید کرد: مسئول این مرکز آموزشی باید در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش همه توان خود را به‌کار گیرد.


میر با بیان محرومیت منطقه و مهاجرت‌های زیاد صورت گرفته عنوان کرد: ساختمان آموزشی شهر علی‌اکبر به دانشجویان خود تا سقف 30 درصد تخفیف می‌دهد که این موضوع می‌تواند کمک بسیار مناسبی به اقشار کم درآمد علاقه‌مند به تحصیل باشد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته