دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل:

مقدمات راه‌اندازی ساختمان آموزشی در شهر علی‌اکبر کلید خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل گفت:‌ این واحد دانشگاهی در راستای گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر برخوردار در شهر علی اکبر ساختمان آموزشی راه‌اندازی می‌کند.
کد خبر : 413554
image_2019_9_1-14_5_25_715_BxZ.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، محمد عمرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل ظهر امروز از مکانی که برای ساختمان آموزشی این دانشگاه در شهر علی اکبر در نظر گرفته شده، بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.


عمرانی در حاشیه بازدید از  ساختمان آموزشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه دانشگاه در هر منطقه‌ای که حضور دارد، باید منشأ تحول باشد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی و برخاسته از دل جامعه است که همواره تلاش کرده تا با شناسایی مشکلات منطقه با ارائه راه حل‌های علمی و عملیاتی در رفع این مشکلات کمک کند.


وی با بیان مشکلات اقتصادی شدید و محرومیت برآمده از شرایط بد آب و هوایی و  چند سال خشکسالی منطقه سیستان، افزود: ایجاد بستر مناسب برای تحصیل جوانان و ارتقای شاخص‌های آموزشی می‌تواند در ایجاد روحیه و امید به زندگی مردم در این شرایط سخت تأثیرگذار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل درباره تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل پس از درخواست‌های مکرر مردمی، مسئولان شهرستان هامون و شهر علی اکبر مبنی بر دایرکردن یک ساختمان آموزش در این شهر، تصریح کرد: شهر علی اکبر از توابع شهرستان هامون و دارای مرکز بخش‌ها و روستاهای زیادی از هامون است که با توجه به بعد مسافت زیاد با شهرستان زابل جوانان و علاقه‌مندان به تحصیل برای دسترسی به مراکز آموزشی با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.


عمرانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر برخوردار تصمیم گرفته است تا با کمک مسئولان محلی و کمک‌های استانی در این منطقه محروم ساختمان آموزشی با رویکرد حرفه‌آموزی و افزایش مهارت‌ها کاری ایجاد کند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته