دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1398 - 15:45
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

دل‌بستن به مذاکره سنگ‌زدن به جام وحدت امت است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت:‌ باید فرهنگ مقاومت بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود چون فقط راه بقا مقاومت بوده و دل‌بستن به مذاکره، سنگ‌زدن به جام وحدت امت است.
کد خبر : 414272
AZAD8865.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در جلسه مشترک با بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و با حضور رؤسای شوراهای تخصصی استان و مسئولان آزمایشگاه‌ها و ارتباط با صنعت که پس از زیارت گلزار مطهر شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان  برگزار شد، اظهار کرد: امروز کسانی که در رأس دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند در فرهنگ، علم و سیاست زبانزد هستند.


وی افزود: این افراد با دقت انتخاب شده‌اند و با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند. اهل علم، فن، فرهنگ و دارای روحیه ریسک‌پذیری و توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که مهم‌ترین ویژگی آنان تقوا و تعهد به شهدا، انقلاب اسلامی و نظام است و این بالاترین امتیاز این مجموعه محسوب می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: با ادامه این روند و با توجه به اینکه مسئولان دانشگاه همه به‌روز هستند و با رویکردهای جدید و نوینی که در دانشگاه وجود دارد، دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌ای روشن پیش‌رو دارد.


منظری‌توکلی تصریح کرد: دانشگاه‌ها با شیوه سنتی امکان رقابت و بقا ندارند و همه به دنبال این هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی ازنظر فرهنگی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه کارآفرینی به‌روز و پیش‌رو باشد.


وی با بیان اینکه فرمایشات مکرر و تأکید مقام معظم رهبری بر مقاومت و پیروی از سیره ائمه اطهار(ع) است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌های کربلا این است که اگر حضرت زینب(س) پس از روز عاشورا تسلیم می‌شد امروز اثری از عدالت، آزادگی و انسانیت وجود نداشت و این به ما می‌آموزد که فقط راه بقا مقاومت بوده و دل بستن به مذاکره، سنگ زدن به جام وحدت امت است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه دانشگاهیان باید مروج فرهنگ مقاومت بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه بین دانشجویان باشند، گفت: آثار مقاومت در همین چند وقت اخیر قابل مشاهده است؛ آمریکا و استکبار هرگاه ما مقاومت کرده‌ایم عقب‌نشینی کرده‌اند و هر زمان ما عقب‌نشینی کرده‌ایم پا را از گلیم خودشان درازتر کرده و به هیچ‌چیز هم قانع نیستند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته