دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 19:00
علیرضا منظری توکلی به‌مناسبت روز کارمند مطرح کرد:

بدنه کارمندی از ارکان اساسی و زمینه ساز موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بدنه کارمندی را از ارکان اساسی و زمینه ساز موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی قلمداد کرد.
کد خبر : 412907
AZAD8683.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری توکلی در مراسم گرامی‌داشت روز کارمند که با حضور کارمندان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر  را گرامی می‌دارم و همه همکاران را به الگو برداری از این شهدای گرانقدر در راه خدمت  رسانی به مردم دعوت می‌کنم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به روحیه کاری، همدلی و تعامل خوب کارمندان دانشگاه با دانشجویان و اعضای هیئت علمی تصریح کرد: بدنه کارمندی به عنوان یکی از ارکان   دانشگاه آزاد اسلامی همواره زمینه ساز موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه بوده است.


منظری توکلی: با وجود تمام گره‌ها و گشایش‌‌هایی که در سال‌های اخیر از طرف نهادهای خارج از دانشگاه پیش آمد، حرکت رو به جلوی دانشگاه آزاد اسلامی  همچنان ادامه دارد و جایگاهی را که در آن قرار دارد، مرهون تلاش عزیزانی است که در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


وی افزود: همه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تجربه‌های ارزشمند و تلاش‌های فراوانی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده‌اند و این موضوع باعث افتخار همه مسئولین است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به روایات اسلامی تصریح کرد: اتحاد و همدلی بزرگترن سرمایه هر مجموعه و دستگاه محسوب می‌شود و در این بین همراهی و همفکری کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان می‌تواند نتایج درخشان‌تری را به ارمغان آورد.


در آغاز این مراسم فاطمه زنگی آبادی و علی اکبر ثابتی‌پور به عنوان پیشکسوتان و محمد حسین توکلی و حمیده طغرلی به عنوان جوان‌ترین کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته