دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 13:27
در جلسه هم‌اندیشی مدیران مراکز رشد فناور دانشگاه آزاد اسلامی

ثمری: توسعه فناوری با گسترش مراکز رشد میسر می‌شود/ ضرورت ثبت صحیح اطلاعات در سامانه مراکز رشد

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: توسعه فناوری با توسعه مراکز رشد میسر می‌شود.
کد خبر : 41420

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر داود ثمری در جلسه هم‌اندیشی مدیران مراکز رشد فناور دانشگاه‌های آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز گفت: وظیفه ما در سازمان مرکزی این است که زنجیره خدمات را در اختیار مراکز رشد فناور قرار دهیم و آنها را مستقر کرده و تقویت کنیم.


مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تاکنون برای تقویت، تجهیز و زیرساخت‌های مراکز رشد هزینه شده و امید می‌رود هرچه زودتر به سوددهی برسند.


وی اظهار کرد: مالکیت فکری، مدل اقتصادی در مراکز رشد، سیاست‌های کلی مراکز رشد در وزارت علوم، کریدور صادرات و شتاب دهنده‌ها برخی از مباحث کارگاه‌های آموزشی است که در گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری بررسی می‌شود.


ثمری تأکید کرد: بیش از شش ماه از راه‌اندازی سامانه مراکز رشد می‌گذرد و آمارگیری، گزارش‌گیری و پایش از طریق این سامانه صورت می‌گیرد. انتظار می‌رود واحدهای مراکز رشد، اطلاعات خود را به طور صحیح وارد این سامانه کنند.


وی از تصویب صندوق پژوهش دانشگاه خبر داد و از مدیران مراکز رشد خواستار برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مشاوره گرفتن از افراد متخصص در این زمینه شد.


جلسه هم‌اندیشی مدیران مراکز رشد فناور به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز عصر روز هفتم مهر در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد و مدیران مراکز رشد دانشگاه در این نشست به تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته