دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 16:30
با حضور مسئولان انجام شد؛

گشایش مجتمع‌ آموزشی پسرانه و دخترانه سمای اقلید

مجتمع‌های آموزشی پسرانه و دخترانه سمای اقلید با حضور جمعی از مسئولان گشایش یافت.
کد خبر : 413642
photo_2019-09-02_15-30-59.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، ظهر امروز مجید رحیمی رئیس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان فارس به همراه معاونان، مدیران سما و هیئت‌رئیسه، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید، مجتمع‌های آموزشی پسرانه و دخترانه سما را افتتاح کرد.


در حاشیه این مراسم یاد و خاطره زنده‌یاد ناهید مسعودی مدیر پرتلاش و متعهد دبیرستان دخترانه سما را با ذکر صلوات و فاتحه گرامی داشته شد.


در ادامه این مراسم که در مجتمع فرهنگی، تفریحی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد، حاضران برای شرکت در جلسه شورای راهبردی سما استان فارس حاضر شدند و در ابتدای این جلسه جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گزارش مختصری درباره حوزه سما و مجتمع‌های آموزشی مورد بهره‌برداری ارائه کرد.


در ادامه مجید رحیمی رئیس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اظهار کرد: تعامل خوبی بین مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد فارس و حوزه سما وجود دارد و باید تلاش خود را برای جذب حداکثری دانش‌آموزان با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود حوزه سما و دانشگاه آزاد بیشتر شود.


وی ادامه داد: باید سند تحول آموزش و پرورش را سرلوحه کار خود قرار داده و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مورد آموزش و پرورش را جزء برنامه اصلی کار خود قرار دهیم.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان فارس یادآور شد: دو رویکرد مهم یکی کیفیت و دیگری کمیت را باید در مدارس سما با جدیت پیگیری کنیم.


رحیمی متذکر شد: باید در مدارس انسان‌هایی تربیت کنیم که برای جامعه مفید باشند؛ به‌طوری‌که استفاده از تکنولوژی روز آموزشی را باید مد نظر قرار داد.


وی  خاطرنشان کرد: سمای واحد اقلید دارای فضای بسیار مناسب، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، سالن ورزشی و مزرعه را دارد و می‌تواند با اجرای رویکردهای نوین آموزشی، خدمت شایسته‌ای را به خانواده‌ها و شهروندان اقلید عرضه کند.


رئیس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در بازدید از مجتمع آموزشی سما واحد اقلید از اقذامات صورت گرفته در این مجتمع قدردانی کرد و گفت: این واحد آموزشی توان و ظرفیت افزایش تعداد دانش‌آموز بیشتر را دارد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته