دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 10:09
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر اعلام کرد؛

حمایت نیروی انتظامی از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌‌های دانشجویی

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر اعلام کرد که نیروی انتظامی آمادگی دارد با حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ دانشجویان بستر تعامل با دانشگاه را در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی گسترش دهد.
کد خبر : 412739
photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۷_۱۰-۰۸-۴۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در دیدار  دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با قدردانی از تعامل سازنده و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی با نیروی انتظامی و تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ناجا آمادگی دارد با حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد بستر تعامل با دانشگاه را در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی گسترش داده و زمینه بهره‌برداری اعضای هیئت علمی و دانشجویان را از حمایت‌های مالی و معنوی ناجا فراهم کند.


علی قیصری تصریح کرد: امروزه پلیسی در جامعه اسلامی ایران موفق خواهد بود که با مراکز علمی و دانش‌بنیان تعامل و ارتباط علمی برقرار کند. دانشگاه‌ها برای نیروی انتظامی پشتوانه علمی خوبی محسوب می‌شوند و فراگیری دانش تحقیق و پژوهش در حوزه نظم و امنیت، موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.


علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر هم در این دیدار با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی مشترک میان نیروی انتظامی و دانشگاه  اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رامسر به لحاظ ظرفیت اعضای هیئت علمی، فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد آکادمیک در شهرستان رامسر در حال فعالیت است.


وی افزود:‌ دانشگاه  نقش مهمی در آموزش خانواده و ایجاد آرامش روانی و هدایت جامعه دارد؛ بنابراین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر می‌تواند با تعامل با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت کمک خوبی داشته باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و با توجه به نیازهای شهرستان همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب