دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 09:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران:

دانشگاه محلی مناسب برای برقراری ارتباط پلیس با نسل جوان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس دوست صمیمی جمعیت دانشجویی کشور است گفت: دانشگاه محلی مناسب برای برقراری ارتباط صمیمانه پلیس با نسل جوان جامعه است تا دانشجویان بیشتر با خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط آگاه شوند.
کد خبر : 240589

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در دیدار فرماندهان منطقه انتظامی ساری با بیان اینکه تضمین سلامت و امنیت جامعه با نیروی انتظامی است اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه حاصل تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و نهادی نظامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان و بخصوص در منطقه دچار بحران های امنیتی داخلی هستند گفت: در کشور ما امنیت در بالاترین سطح است که این امنیت حاصل تلاشهای پلیس و نهادهای دیگر است.


رئیس واحد ساری در مورد همکاری های متقابل دانشگاه و پلیس تصریح کرد: برای ایجاد نظم و امنیت و رفاه حال دانشجویان هرگونه همکاری متقابل را با نهادهای نظامی و انتظامی داشته ایم و این روند را ادامه خواهیم داد.


نیازآذری با اشاره به هجمه و فرافکنی های دشمنان برای ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم جامعه و نهادهای نظامی مانند سپاه و نیروی انتظامی ادامه داد: همه نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی در کشور بدنبال ایجاد امنیت و رفاه حال مردم جامعه هستند و حضور چهره های نظامی در محیط دانشگاه ها می تواند به تعمیق روابط جامعه با این نهادها کمک کند.


وی با قدردانی از تلاشهای ماموران نظامی و انتظامی در استان و کشور افزود: هیچ محدودیت تشکیلاتی در همکاری متقابل با پلیس در دانشگاه وجود ندارد.


قدردانی فرمانده منطقه انتظامی ساری از نیازآذری



فرمانده انتظامی مرکز استان مازندران در حاشیه این دیدار در واحد ساری با قدردانی از اقدامات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری برای برقراری نظم و امنیت عمومی تجلیل کرد.


سرهنگ مصطفی خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی مرکز استان مازندران در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اقدامات بسیار خوبی در راستای برقراری نظم و امنیت و حل مشکلات ترافیکی در محور مواصلاتی انجام داده و بعنوان یک الگو برای سایر دانشگاه ها و نهادها همواره در جلسات مطرح است.


وی اقدامات مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: با اقدامات نظارتی و کنترلی واحد ساری در طی سالهای گذشته، در شش ماهه اخیر هیچگونه تخلفی در منطقه و محدوده دانشگاه اعم از سرقت و ... توسط افراد متخلف گزارش نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته