دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 15:15
امام جمعه کاشمر:

کارمندان در سیر رشد دانشگاه آزاد اسلامی فعال بوده‌اند

امام جمعه کاشمر گفت: کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی افرادی نجیب و کوشا هستند و در سیر رشد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بسیار فعال بوده‌اند.
کد خبر : 412372
IMG_0012.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز کارمند که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: کارمندان از جمله اقشار مظلوم جامعه هستند. کاش شاهد برطرف شدن دغدغه‌های این قشر فرهیخته باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی رشد و بالندگی خود را مرهون کارمندان و استادان است و باید به این دو گروه پویا توجه شود.


وی خاطرنشان کرد: خاطرات خوشی را از تعامل بین همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر برای پیشرفت این واحد دانشگاهی شاهد بوده‌ و اکنون احساس می‌کنم در جمع برادران و خواهران خود حاضر شده‌ام. امیدوارم این روحیه تعامل و هماهنگی در گذر زمان از نظر کمی و کیفی رشد کند.


امام جمعه کاشمر تصریح کرد: کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی افرادی نجیب و کوشا هستند. با توجه به تجربیاتی که در دوران همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان دارم و با توجه به اطلاعاتم از سایر نقاط کشور باید بگویم کارمندان در سیر رشد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بسیار فعال بوده‌اند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیز با تشکر از تلاش کارمندان این واحد دانشگاهی در امر پیشبرد امور دانشگاهی گفت: کارمندان در طول نزدیک به سی سال که از عمر این واحد دانشگاهی می‌گذرد، ثابت کردند در همه مراحل رشد دانشگاه با توجه به شرایط هر دوره، برای ارتقا و اعتلای مجموعه نهایت تلاششان را اعمال کردند.


سیدمحمدجواد موسوی با تشکر از کارکنان بابت همکاری‌ آنان در عرصه‌های مختلف به ارائه گزارشی از شرایط دانشگاه پرداخت و خواهان تداوم تعامل و همکاری مجدانه کارمندان بسان گذشته شد.


به گزارش آنا، در این مراسم کیک روز کارمند با حضور جمعی از بازنشستگان این دانشگاه و کارمندان حاضر رونمایی و به حاضران به قید قرعه هدایای اعطا شد. اعطای لوح سپاس، مداحی اهل البیت(ع)، قدردانی از بازنشستگان و گرفتن عکس یادگاری با کیک بزرگداشت روز کارمند از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته