دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 14:18
به‌مناسبت روز کارمند صورت گرفت؛

تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به‌مناسبت فرارسیدن چهارم شهریور ماه و روز کارمند در مراسمی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
کد خبر : 412332
روز کارمند (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، ظهر امروز همزمان با هفته دولت و روز کارمند و به بهانه بزرگداشت اعیاد غدیر و قربان مراسمی با حضور مسئولان و کارکنان واحد کرج در سالن اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.


روز کارمند


در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با تبریک اعیاد غدیر و قربان و روز کارمند، یاد شهدای گرانقدر دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت.


محمدحسن برهانی‌فر با تأکید بر اهمیت وجود مسائل اعتقادی در زندگی انسان گفت: زندگی انسان بر پایه اعتقادات شکل گرفته و طی می‌شود و همانگونه که در اعتقادات دینی ما آمده، قرآن کریم دارای وجوه و بطون فراوانی است.


وی ادامه داد: بر همین اساس کل عالم هستی نیز از ظاهر و باطن فراوان برخوردار است و رویدادهایی مانند اعیاد مذهبی نیز ممکن است یک ظاهر و چندین باطن داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با بیان تفاوت میان معرفت و شعور، عید قربان را حاصل تلاقی این دو دانست و اظهار کرد: پس از قربان انسان قید و بندها را گسسته و با طواف کعبه، حرکت خود برای رسیدن به کمال را آغاز می‌کند و برای رسیدن به این کمال نیاز به یک راهنمای مسیر دارد که همان واقعه غدیر است؛ بنابراین غدیر همان انتخاب راهنما برای حرکت و رسیدن به سعادت است.


برهانی‌فر به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور به دلیل تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سایر بخش‌های کشور دچار این معضلات و مشکلات است و جدای از فرآیند کلی جامعه نیست.


وی عنوان کرد: به فضل الهی این دوران سخت نیز طی خواهد شد و باور دارم که با تدبیر، مقاومت همدلی و همکاری بیشتر می‌توان این دانشگاه معتبر بین‌المللی را به سرمنزل مقصود رساند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برخی از مهم‌ترین مسائل جاری واحد کرج را با کارکنان این دانشگاه در میان گذاشت و از تلاش‌های کارکنان دلسوز و متعهد این واحد دانشگاهی در رسیدن به جایگاه یک دانشگاه معتبر در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی قدردانی کرد.


در بخش دیگری از مراسم حجت‌الاسلام داود خوش‌باور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز با تبریک مناسبت‌های اخیر به تحلیل عوامل مؤثر بر رویداد تاریخی و مذهبی قربان و غدیر پرداخت و از روز عید غدیر به‌عنوان نقطه عطفی برای سنجش معیارهای اخلاقی و انسانی یاد کرد.


روز کارمند


به گزارش آنا، در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از 34 نفر از کارکنان در 21 حوزه مختلف این دانشگاه به عنوان کارمند نمونه تجلیل شد.


کارکنان نمونه واحد کرج در سال 98 محسن شاهری، پنجعلی خدابنده‌لو، فریبا عباسپور، مرتضی دراجی، علیرضا مختاری، سیدسعدان افتخاری، محمد پولادی، ناصر یکه‌دهقان، مجید رنجبر آزاد، فریده فتحی، فریبا توکلی، محمدحسن عزیزی، مرتضی منصوردهقان، مرضیه مساعد، حسین نریمانی، ابوالفضل عشقی، مرضیه فلاحتی، مسلم صمدی، مهری زمانی هرکلانی، محمدعلی کهن‌روز، رضا مردانی، مهین‌دخت کشاورز، بهنازسادات مجیدپورتهرانی، مریم اخباری، معصومه درخشنده، نبی‌الله فیروزبخت، زهرا خدابنده، مهرداد خواجه حسینی، شاهینه فیروزان، مینا عرفانیان، محمدرضا خرقانی، جعفر دره‌شیری، شهپر سیفی و کارین لادن‌دادور بودند که با اهدای لوح‌های سپاس از آنان قدردانی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته