دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 15:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز:

انعکاس صحیح دستاوردهای دانشگاهی در کسب موفقیت‌های بعدی مؤثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر ضرورت انعکاس صحیح و به‌موقع دستاوردها و موفقیت‌های دانشگاه تأکید کرد و گفت: انعکاس صحیح دستاوردها در کسب موفقیت‌های بعدی مؤثر است.
کد خبر : 409195
IMG_0279.jpg

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان البرز که با هدف راهکارهای هدایت تحصیلی و جذب دانشجویان علاقه‌مند در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرج برگزار شد، حضور یافت و بر ضرورت انعکاس صحیح و به‌موقع دستاوردها و موفقیت‌های دانشگاهی تأکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این جلسه که مسئولان و جمعی از کارشناسان روابط عمومی حضور داشتند با بیان بخشی از فعالیت‌های شایسته صورت‌گرفته در روابط عمومی واحد کرج، راهکارهایی مانند تدوین اسناد مکتوب و تصویری از علمکرد واحدها در قالب گزارش، خبرنامه، ویژه‌نامه و ... را به حاضران توصیه کرد.


شورای روابط عمومی


در ادامه این جلسه مدیر روابط عمومی واحد کرج نیز با بیان بخش‌هایی از سیاست‌گذاری‌های روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز، رسالت این بخش از دانشگاه را در معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های چشمگیر دانشگاهی به جامعه به‌ویژه قشر جویای علم و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل تشریح کرد.


فرزاد نصری با بیان اینکه در دنیای امروز نباید تنها به روش‌های سنتی اندیشید، گفت: در عصر ارتباطات و با دسترسی سریع و آسان به فضاهای مجازی و امکاناتی مانند شبکه‌های اجتماعی، سرعت انتقال اطلاعات به قدری زیاد است که اگر تأخیری از سوی منابع درست خبری و اطلاعاتی پیش آید، امکان نشر اخبار و اطلاعات نادرست وجود خواهد داشت.


در این نشست راهکارهای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در زمینه‌های ارتباطات، تکنولوژی‌های نوین، رسانه‌ها و فضاهای مجازی به بحث و بررسی گذاشته شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته