دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 16:08
برهانی‌فر تأکید کرد؛

اجرای طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای رفع نیازهای جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر اجرای طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای رفع نیازهای جامعه تأکید کرد.
کد خبر : 410038
637011218623330249.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر در سیزدهمین جلسه هیئت ‌امنای این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دانشگاهی جامع با رویکرد فعالیت‌های بین‌المللی است که رایزنی برای همکاری با کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه، عراق، افغانستان، پاکستان، موریتانی و چین را انجام داده است.


وی با بیان برخی رویدادهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در سال جاری بیان کرد: برگزاری همایش ملی بتن و مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز به میزبانی واحد کرج و همچنین نشست مشترک با هیئت چینی درباره سیل و راهکارهای مقابله با آن از مهم‌ترین این رویدادهای علمی این دانشگاه در سال جاری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر اجرای طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در راستای رصد و رفع نیازهای جامعه و رهایی از وابستگی به واردات در کشور تأکید کرد و افزود: بر این باوریم که با تلاش هدفمند و با ساماندهی پژوهش‌ها می‌توانیم در راستای بی‌نیازی از واردات بسیاری از محصولات گام‌های مؤثری برداریم.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته