دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 15:11
مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان تأکید کرد؛

لزوم انعقاد قرارداد پروژه‌های منابع طبیعی هرمزگان تا پایان شهریور

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان گفت: حداکثر تا پایان شهریور ماه باید قرارداد تمام پروژه‌ها بسته شده باشد.
کد خبر : 412165
1397062811433072615415124.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان، امید ذاکری در چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی پروژه‌های منابع طبیعی از محل صندوق توسعه ملی در سالن کنفرانس اداره کل اظهار کرد: حداکثر تا پایان شهریور ماه باید قرارداد تمام پروژه‌ها بسته شده باشد.


وی با قدردانی از تلاش همه کارکنان در اجرای پروژه‌های صندوق توسعه ملی افزود: اداره کل منابع طبیعی  استان جزء سه دستگاه برتر استان است که استاندار هرمزگان نیز توجه ویژه‌ای به آن دارد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با تأکید به نصب تابلوهای معرفی پروژه‌ها بیان کرد: ناظران پروژه‌ها و پیمانکارها باید حتماً تابلو معرفی را در کنار پروژه‌ها برای اطلاع مردم محلی و مسئولان نصب کنند.


ذاکری افزود: نصب تابلو جزء ضروریات است و تمام شهرستان‌ها باید از همان مراحل ابتدایی عملیات اجرایی پروژه‌ها  نصب تابلو  را در اولویت قرار دهند؛ زیرا با نصب تابلو، اقدامات گسترده انجام شده و تأثیرات مثبت آنها  نمود عینی پیدا می‌کند.


وی تکریم ارباب رجوع را از دیگر اولویت‌های کاری عنوان کرد و  افزود: برخورد مناسب با مردم  و تکریم واقعی ارباب رجوع خط قرمز ماست و همه همکاران همانند گذشته احترام به مردم و ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته