دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 14:56
رئیس شورای شهر تهران:

به عملکرد شورای شهر نمره 15 می‌دهم/ شورای شهر نمی‌تواند سیاسی نباشد!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من عملکرد فعالیت شورای اسلامی شهر تهران در این دوره را قابل دفاع دانسته و نمره بالای ۱۵ را به آن داده‌ام.
کد خبر : 412153
139607271351204312269734.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به این‌که شورای اسلامی شهر تهران به نیمه راه رسیده است، اظهار کرد: تلاش شد در این جلسه گزارشی در ارتباط با عملکرد دوساله شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.


وی ادامه داد: در این جلسه انتخابات هیئت رئیسه، خزانه‌دار و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که بر اساس آن با رئیس با ۱۸، نایب رئیس با ۱۷، منشی‌ها با ۱۶ و ۱۴ و سخنگو و خزانه‌دار هر کدام با ۲۰ رأی انتخاب شدند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ثبات در هیئت رئیسه رأی دادند، گفت:  امیدواریم این ثبات در شهرداری تهران نیز حفظ شود تا بتوانیم عملکرد خوبی را در مدیریت شهری داشته باشیم.


هاشمی اذعان کرد: من عملکرد فعالیت شورای اسلامی شهر تهران در این دوره را قابل دفاع دانسته و نمره بالای ۱۵ را به آن داده‌ام، زیرا ما در این دوره تلاش کردیم وعده‌هایی را که به مردم دادیم را اجرایی کنیم.


وی عملکرد شورای اسلامی شهر تهران را در موضوع شفافیت، جلوگیری از رانت خواری و همچنین لغو مصوبه برج باغ مناسب ارزیابی کرد و گفت: جلوگیری از واگذاری ترجیحی املاک شهرداری و تعیین بودجه و هزینه انقباضی برای شهرداری تهران از دیگر اقدامات مثبت شورای اسلامی شهر تهران در دو سال اول بود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به این مطلب که شورا نمی‌تواند سیاسی نباشد، اظهار کرد: ما در حال حاضر در شورا بیشتر همدلی داریم و با وجود انتقاداتی که مطرح می‌شود مسائل را حل می‌کنیم.


هاشمی در خصوص مهمترین خواسته مردم در ادامه روند فعالیت شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی مهمترین خواسته مردم هستند و ما در تلاش هستیم تا در ادامه فعالیت شورای اسلامی شهر تهران بررسی این موضوعات را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.


وی همچنین از حضور خود در افتتاح دو ایستگاه جدید از خط ۶ مترو تهران در چهارم شهریور ماه خبر داد و گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو تهران ایمن فعالیت می‌کنند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در ارتباط با محکومیت ناهید خداکرمی و محمود میرلوحی در دادگاه سخن به میان آورد و گفت: محکومیت این افراد قطعی نشده و امیدواریم با صحبت‌هایی که با قاضی صورت می‌گیرد تخفیف بیشتری را برای این افراد گرفته و عملکرد مناسبی را در این خصوص داشته باشیم.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته