دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 09:20
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان:

توسعه زیرساخت‌های ورزشی اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: در خدمت توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده‌ایم و با افتخار با مسئولان شهری در زمینه‌های متعدد ورزشی و فرهنگی همراه خواهیم بود.
کد خبر : 411867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، المپیاد بزرگ پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور با حضور ورزشکاران بسیجی 32 استان در شهرستان دامغان آغاز و مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ ملی در مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


این دوره از رقابت‌ها که یازدهمین دوره المپیاد ورزشی ویژه بسیجیان برادر و ششمین دوره ویژه خواهران بسیجی در سطح کشور است به همت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سپاه ناحیه دامغان برگزار می‌شود و افتتاحیه این مسابقات 31 مردادماه با حضور مسئولان سازمان بسیج، وزارت ورزش و مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ورزشی بعثت دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد.


در این دوره از المپیاد استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور، هزار و 200 ورزشکار بسیجی در بخش پسران  و در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو و 800 دختر ورزشکار بسیجی در 6 رشته دوومیدانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، جودو، کاراته و تکواندو از 32 استان کشور شرکت کرده‌اند.


این المپیاد همزمان با ششمین جشنواره ملی پسته ایران در دامغان برگزار می‌شود و 2000 ورزشکار بسیجی حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی می‌توانند از برنامه‌های جانبی و آئین‌های ویژه جشنواره ملی پسته نیز بازدید کنند؛ همچنین می توانند با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی صدردوازه کهن آشنا شوند.


نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با ابراز خوشحالی از میزبانی بسیجیان کشور در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی و تأمین غذای گرم و پذیرایی در این واحد دانشگاهی گفت: بنا به توانمندی واحد در فضا، تجهیزات و با توجه به اینکه دانشگاه سرمایه مردمی در هر منطقه است و در کلام مسئولان، بارها به آن تصریح شده در خدمت توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده‌ایم و با افتخار با مسئولان شهری در زمینه‌های متعدد ورزشی و فرهنگی همراه خواهیم بود و در این نوبت میزبان بسیجیان و خادم ورزشکاران غیرتمند بسیجی هستیم.


وی مطرح کرد: مجموعه ورزشی 3 هزار و 600 متر مربعی بعثت واحد دامغان از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های ورزشی در استان است و واحد دامغان مجری رشته‌گرایش‌های متعدد تربیت بدنی در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته