دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 15:43
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

خبر خوش برای داوطلبان/ پذیرش دانشجو در رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم قطعی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از قطعی‌شدن پذیرش دانشجو در رشته پزشکی برای مهرماه 98 در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 411333

سیف‌الله فضل‌اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم درباره پذیرش دانشجو در رشته پزشکی اظهار کرد: به اطلاع عموم داوطلبان، متقاضیان و خانواده‌ آنان می‌رسانیم طبق پیگیری‌های متعدد از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پذیرش دانشجو در رشته پزشکی برای تحصیل در نیمسال اول 98-99(مهرماه 98) در دانشگاه آزاد اسلامی قم قطعی است.


وی افزود: در صورت طولانی شدن فرآیند انجام امور اداری و اقدامات قانونی برای ثبت در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان وقت قانونی انتخاب رشته دوم شهریورماه سال جاری مقرر شده پذیرش دانشجو در قالب تکمیل ظرفیت در شهریور 98 صورت پذیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: هیچ‌گونه مشکلی در پذیرش دانشجو پزشکی در این واحد دانشگاهی وجود ندارد و این رشته تحصیلی علاوه بر 34 سال سابقه جزء رشته‌های ممتاز این دانشگاه بوده و خانواده‌ داوطلبان تحصیل در این رشته، اطمینان داشته باشند که هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.


فضل‌اللهی توصیه کرد: انتخاب رشته خود را ترجیحاً در روزهای پایانی انجام دهند تا در صورت اعلام مرکز سنجش و پذیرش، رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم را انتخاب کنند، قطعاً کسانی که تا آن روز انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند، می‌توانند پس از اعلام مرکز آزمون به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب