دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 10:22
مدیرعامل شرکت شهر سالم خبر داد؛

راه‌اندازی طرح پزشکی پنجشنبه‌های نیکوکاری در مناطق کم‌برخوردار تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: با راه‌اندازی طرح پنجشنبه‌های نیکوکاری اقدام به حضور پزشکان متخصص در مراکز و کلینیک‌های شهر سالم کردیم تا از این طریق اقشار پایین دست شهر تهران بتوانند از خدمات درمانی این پزشکان استفاده کنند.
کد خبر : 410854
635245464654399536.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمید چوبینه صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون مرکز بهداشتی درمانی منطقه ۶ شهرداری تهران اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های شهرداری تهران در مجموعه شرکت شهر سالم ارائه خدمات برای مردم طبقات پایین جامعه است.


وی ادامه داد: ما در شرکت شهر سالم با راه‌اندازی طرح پنجشنبه‌های نیکوکاری اقدام به حضور پزشکان متخصص در مراکز و کلینیک‌های شهر سالم کردیم تا از این طریق اقشار پایین دست شهر تهران بتوانند از خدمات درمانی این پزشکان استفاده کنند.


مدیرعامل شرکت شهر سالم از دیگر اقدامات این شرکت را افزایش ساعات ارائه خدمت در مراکز درمانی شرکت شهر سالم عنوان کرد و گفت: ما تلاش کردیم علاوه بر افزایش ساعات ارائه خدمت، زمینه حضور متخصصانی که شرایط حضورشان در مناطق کم برخوردار نیست را نیز فراهم کنیم.


چوبینه یکی از مهمترین اقداماتی را که باید جامعه پزشکی در جامعه به آن توجه کند را افزایش سطح سواد سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: اقدام شهردار تهران در راه‌اندازی پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو یکی از این اقدامات است که در صورتی که از سوی افراد آگاه جامعه مورد حمایت قرار گیرد می‌تواند زمینه تحرک در شهر تهران فراهم کرده و آن را پویاتر کند.


در ادامه این جلسه ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که با افتتاح این کلینیک فراهم می‌شود این است که زمینه مدیریت یکپارچه در حوزه سلامت فراهم می شود.


وی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگ‌ترین متولی NGO حوزه سلامت است اظهار امیدواری کرد تا با کمک این سازمان بتوان گره‌هایی را که منجر به بیماری‌های روانی مرتبط با مولفه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌شود را کنترل کرد.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری تهران به هیچ عنوان ادعای دخالت در حوزه درمان را ندارد و صرفاً از طریق فعالیت شرکت شهر سالم که به عنوان متولی حوزه سلامت شهرداری است در تلاش است تا از طریق ارائه خدمت به کارکنان شهرداری و شهروندان از یک سو به افزایش سواد سلامت مردم کمک کنند و از سوی دیگر چالش های حوزه سلامت روان در شهرداری را حل کند.


انتهای پیام/۴۱۰۵


 


انتهای پیام/

برچسب ها: حمید چوبینه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته