دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 10:01
معاون آموزشی دانشگاه عنوان کرد

ارتقای کیفی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با مدیریت دانش‌مدار

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گفت: مدیریت دانش مدار فعلی، تغییر و ترمیم لازم در بسترهای آموزشی و ارتقای کیفیت این واحد دانشگاهی را فراهم خواهد ساخت. ‎
کد خبر : 4107

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید عباس صفوی با حضور در جلسه‌ای که به منظور ارزشیابی رشته اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی، با حضور اعضای هیئت رئیسه، رئیس و معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی، مدیر گروه اتاق عمل، نمایندگانی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استادان این رشته برگزار شد، برتلاش و جدیت همه‌جانبه در رفع مشکلات و موانع پیش روی ارتقای کیفیت در دانشگاه تأکید کرد.


قائم مقام ریاست و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با توجه به قدمت ۳۰ ساله دانشگاه آزاد که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دانشگاه آزاد توانسته است بار آموزش عالی کشور را سبک‌تر کند.


وی افزود: در رشته‌های فنی و علوم انسانی با توجه به اینکه فیلدهای بالینی وجود ندارد و هزینه‌های کمتری لحاظ می‌شود، امکان رشد و توسعه بیشتری در آنها وحود دارد در صورتی که در گروه‌های علوم پزشکی این امر با کندی مواجه شده است.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گفت: پوشش ۴۰ درصدی دانشجویان دوره‌های کار‌شناسی از سوی دانشگاه آزاد منشأ اثر خیر و برکت برای کشور شده است و اکنون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در حال خدمت به جامعه در سمت‌های متفاوتی هستند.


قائم مقام ریاست دانشگاه با توجه به تحصیل یازده هزار دانشجو در واحد پزشکی تهران، سهم این واحد را در تربیت دانشجویان زبده در مقاطع تحصیلات تکمیلی ناچیز شمرد و ابراز امیدواری کرد، با وجود شرایط جدید و مدیریت دانش مدار فعلی، تغییر و ترمیم لازم در بسترهای آموزشی و ارتقای کیفیت این واحد دانشگاهی فراهم شود.


مشاور اجرایی و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه هم بر سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی در ارتقاء کیفیت فیلدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه تأکید کرد و افزود: رشته اتاق عمل از چند بعد قابل بررسی است و اکنون شرایط حال حاضر دنیا به گونه‌ای است که باید بخش مهندسی فرایندهای اتاق عمل با نگاه ریزبینانه تری مورد توجه قرار گیرد.


دکتر علی سلگی با تشریح برنامه‌های آتی واحد پزشکی تهران در روند ارتقاء کیفیت و توسعه تحصیلات تکمیلی، بر تربیت دانش آموختگانی که بتوانند در آینده با دانش و فناوری‌های روز سهم ارزشمندی در جامعه پزشکی و خدمت به مردم داشته باشند، تأکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته