دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
 معاون مهندسی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در احداث یادمان شهدا پیشرو است

 معاون مهندسی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در بازدید از عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در احداث ساختمان یادمان شهدا اقدامات خوبی انجام داده و در بین سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان پیشرو است.
کد خبر : 41050

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محمد آذریان با تشکر از اقدامات و تلاش‌های دکتر نادر اسدی رئیس واحد اهر در حمایت از پروژه یادمان شهدای گمنام اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی هستند و هرجا آثاری از شهدا وجود دارد منشأ خیر و برکت بر آن منطقه است.


وی افزود: پروژه یادمان شهدای واحد اهر از نظر کمی و کیفی پیشرفت خوبی داشته و بنیاد هم آماده همکاری در مراحل معماری و نازک‌کاری پروژه است تا پروژه در شان و مقام شهدا تکمیل شود.



مشاور معاون وزیر نیرو نیز در جریان این بازدید با توجه به استفاده بهینه از ظرفیت‌های منطقه‌ای گفت: منطقه ارسباران دارای ظرفیت های بالقوه عظیمی است که دانشگاه آزاد اسلامی اهر می‌تواند در استفاده از ظرفیت‌ها نقش اساسی داشته باشد.


مجتبی رضوی اقدم افزود: ورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به موضوعات دانش‌بنیان در واقع حرکت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری است.



رضوی اقدم با اعلام آمادگی در حمایت از طرح اقتصادی مناطق محروم گفت: خوشبختانه سیاست‌های نظام در بسترسازی اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش می‌رود و تکلیف بزرگی امروز بر عهده ماست که به وظیفه خود در این حوزه عمل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته