دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 15:49
تقوی خبر داد؛

۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت ۶ تا ۸ زیر پوشش کمیته امداد سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی سمنان گفت: ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت ۶ تا هشت زیر پوشش کمیته امداد این استان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند.
کد خبر : 409820
سمنان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان سمنان، سیده‌فاطمه تقوی اظهار کرد: خدمات درمانی، سبد غذایی، حمایت از طرح‌های اشتغال، توزیع رایگان جو و بیده با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال، اعطای تسهیلات بانکی از مددجویان ساکن مناطق روستایی با ضریب محرومیت اجرایی می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت ۶ تا هشت در قالب 4 هزار و 600 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند‌می‌شوند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی سمنان از ارائه 3 هزار و 400 خدمت حمایتی به مددجویان ساکن مناطق روستایی استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این خدمات در قالب توزیع سبد غذایی، درمان، ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه، اردوهای زیارتی و تربیتی، توزیع مرغ منجمد و ... بوده است.


تقوی با بیان اینکه در برخی روستاها مانند کالپوش فاصله تا مرکز استان به ۳۹۰ کیلومتر می‌رسد، خاطرنشان کرد: بسیج جهادی برای تشکیل پرونده وام کارگشایی با هدف رفاه مددجویان از تردد و بازدیدهای دوره‌ای‌ توسط کارشناسان مدیریت بحران سمنان انجام می‌شود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته