دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 15:06
مدیرکل کمیته امداد سمنان:

خوراک دامی بین دامداران سمنانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: با هدف کمک‌رسانی به دامداران مناطق سیل‌زده هفت تن انواع نهاده‌های دامی رایگان بین دامداران این مناطق توزیع شد.
کد خبر : 373139
توزیع-هفت-تن-انواع-نهاده-های-دامی-رایگان-بین-دامداران-مناطق-سیل-زده-سمنان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی سمنان، سیدجواد رضوی گفت: هفت تن انواع نهاده‌های دامی به‌طور رایگان توسط کمیته امداد استان سمنان بین مجریان طرح دامداری مناطق روستایی که از سیلاب‌های اخیر خسارت و آسیب دیده بودند، توزیع شد‌.


وی با توجه به سیل و کولاک اخیر و آسیب‌دیدن برخی از طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد  افزود:  نهاده‌های دامی در قالب هفت تن سبوس و انواع دیگر به صورت رایگان با هدف بهبود و نجات دام بین دامپروری‌های مناطق مختلف استان سمنان که دچار کمبود علوفه دامی و خسارت دیده بودند توزیع شد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سمنان از خرید و توزیع ۱۰ تن نهاده‌های دامی برای منطقه کالپوش در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به این که بخش اعظمی از طرح‌های اشتغال منطقه کالپوش دام‌پروری است، حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد تا بازگشت به شرایط عادی ضروری است.


رضوی از توزیع 2 هزار و ۵۰۰ کیلو گوشت مرغ بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد منطقه  کالپوش اشاره کرد و گفت: با توجه به برف و بوران و سیل آب‌های اخیر این مقدار گوشت بین ۱۲روستا آسیب دیده از سیل توزیع شد.


وی از حضور مأموران بیمه در ۳۰۰ منزل مددجویان مناطق آسیب دیده از سیل استان سمنان  خبر داد  گفت: مأموران بیمه به همراه کارشناسان امور مسکن، اشتغال و مددکاری کمیته امداد در تمام منازل آسیب دیده پس از بررسی خسارت از طرف بیمه به آنان پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه سیلاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته