دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1398 - 13:56
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مطرح کرد؛

مهندسی معکوس 3 محصول وارداتی صنعتی در مراکز تحقیقاتی اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی در مراکز تحقیقاتی این دانشگاه را از جمله طرح‌های تحولی و ارزش‌افزا برشمرد.
کد خبر : 409530
IMG_8093.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز با حضور بابك نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در این هیئت به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد.


اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در هفدهمین جلسه هیئت امنای این دانشگاه كه با موضوع پیش‌بینی بودجه، ظهر امروز در واحد اردبیل این دانشگاه برگزار شد، اظهار كرد: تحقق اهداف و برنامه‌های بودجه امسال با‌ همدلی، هم‌افزایی و کار جهادی امکان‌پذیر است و همه ما در سطح واحدهای استان باید تحرک خوبی برای عملیاتی‌شدن آن داشته‌ باشیم.


وی به اهمیت مدیریت یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی در قالب بودجه اشاره‌ کرد و افزود: سیاست‌های انسجام‌بخشی و یکپارچه‌سازی که از سوی سازمان مرکزی اعمال می‌شود با تدابیر و تلاش‌های اثربخش واحدهای دانشگاهی که باید با لحاظ شرایط بومی و محلی باشد، زمینه‌ساز موفقیت‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ارزش‌های کلیدی در برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه را در سه محور تعالی معنوی، مسئله‌گرایی و نوآوری مطرح‌ کرد و اهداف کلان دانشگاه را در گام دوم انقلاب اسلامی گام‌برداشتن در مسیر ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و توسعه کارآفرینی و فناوری و تنوع‌بخشی خدمات و ارزش‌آفرینی‌های جدید دانشگاه برشمرد.


وی افزود: مسئولیت اجتماعی استانی و شهرستانی واحدهای اردبیل در زمینه توسعه دانش‌بنیان صنعت گردشگری، نقش‌آفرینی در بهبود نظام سلامت استان و تقویت کشاورزی دانش‌محور است.


رسولی یادآور شد: تعالی‌ بهره‌وری با پی‌گیری طرح‌های تحولی و بهبود مستمر در همه واحدهای دانشگاهی استان و معاونت‌ها، اصلی‌ترین راهبرد برای تحقق اهداف و برنامه‌ها و کیفیت‌بخشی دانشگاه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، راه‌اندازی مرکز جامع مشاوره، فعال‌سازی کرسی‌های نظریه‌پردازی، راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی، راه‌اندازی آکادمی ورزشی فرهیختگان، تبدیل مزرعه حسن باروق به مزرعه دانش‌بنیان و گردشگری سبز، تجاری‌سازی ۱۲محصول دانش‌بنیان و ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان جدید در زمینه چراغ روشنایی هوشمند و مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه را از جمله طرح‌های تحولی و ارزش‌افزا برشمرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته