دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 10:20
نگاهداری:

توجه به منافع فردی کارکنان و نیازهای مردم موجب پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به منافع فردی کارکنان و اعضای هیئت علمی، مصالح سازمانی و نیازهای مردم موجب پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.
کد خبر : 409722
IMG_8092.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، بابک نگاهداری نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: افزایش هم‌افزایی‌های منطقه‌ای در مقابل رقابت‌های درونی موجب توسعه واحد دانشگاهی و استان می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه در مدیریت جدید، نقش دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل اجتماعی و حل مشکلات و چالش‌های کشور است، افزود: در این راستا هر فعالیت یا پ‍ژوهشی که در دانشگاه اجرایی شود، باید در مسیر پاسخگویی به مسائل و نیازهای اساسی کشور باشد.


رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مولود دانشگاهی انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود، دانشگاه آزاد اسلامی نیز شکل نمی‌گرفت.


نگاهداری با یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب و ایفای نقش و رسالت اجتماعی دانشگاه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا بر انجام رسالت‌های اجتماعی خود بیش از گذشته تأکید دارد و توجه به اشتغالزایی و کارآفرینی از محورهای اصلی و کانون توجه تمام رویکردهای حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی نداشتن مهارت لازم را از مشکلات فارغ‌التحصیلان برشمرد و افزود: در کنار آموزش تئوری باید آموزش‌های مهارتی و عمومی فراگرفته شود تا امکان استفاده از فرصت‌های شغلی در بازار امروزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر شود.


رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در دوره جدید آموزش، رشته‌های تحصیلی باید مبتنی بر اقتصاد شهری، شرایط محلی، منطقه‌ای و آمایش سرزمینی باشد تا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی بدون وقفه وارد بازار کار شوند و سهم عمده‌ای در رفع نیازهای اساسی منطقه خود ایفا کنند.


نگاهداری با اشاره به ظرفیت آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه گفت: توجه به پژوهش و فناوری در کنار آموزش سبب ایجاد ارزش افزوده و خدمت بیشتر به مردم و جامعه می‌شود.


وی ادامه داد: توجه به منافع فردی کارکنان و اعضای هیئت علمی، مصالح سازمانی دانشگاه و نیازها و تقاضاهای کشور و جامعه در تصمیم‌گیری‌ها باعث پیشرفت پایدار دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته