دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 15:24
کاتب مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا

رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این اداره کل با استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده‌ها به‌دنبال افزایش ضریب موفقیت کسب‌وکارهای نوپاست.
کد خبر : 403392
استفاده-از-ظرفیت-شتاب-دهنده-ها-در-راه-اندازی-کسب-و-کارهای-نوآورانه.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، احسان کاتب در دومین دوره شتاب‌دهی که با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز مشاوره کارآفرینی و شتاب‌دهنده تیک‌آپ برگزار شد،‌ اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی به ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده و کسب‌وکار، کارآفرینان و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی پرداخته است.


وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با هدایت استارت‌آپ‌ها به‌دنبال راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوآورانه و افزایش ضریب موفقیت کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینان است.


رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: به‌منظور تقویت ارتباط استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان و شرکت‌های صنعتی بزرگ و در راستای ایجاد کارخانه‌های نوآور و خلق محصولات و شناسایی اولویت‌های توسعه فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل به همراه صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک توسعه تعاون با همکاری شتاب‌دهنده‌های این وزارتخانه تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.


کاتب تصریح کرد: مرکز نوآوری و توسعه تعاون و صندوق‌های ریسک‌پذیر (vc) با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی شکل خواهد گرفت.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته