دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 15:14
حیدرنیا خبر داد:

جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شمال تهران توسعه می‌یابد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ شهرداری تهران از پتانسیل شهرداری این منطقه به‌منظور افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس تا 8 جایگاه خبر داد.
کد خبر : 409388
2045418.jpg

امیرحسین حیدرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهرداری منطقه 2 تهران اظهار کرد: برای اولین بار در اردیبهشت ماه امسال دو جایگاه در منطقه ایجاد شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو جایگاه دیگر را تا اواخر پاییز به بهره‌برداری برسانیم.


وی با بیان این‌که گسترش جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس باعث کاهش زمان رسیدن به جایگاه سوخت و همچنین پایین آمدن مصرف سوخت می‌شود، گفت: در صورتی‌که زمین مناسب برای احداث چنین طرح‌هایی وجود داشته باشد، قطعاً آن را در سطح منطقه توسعه خواهیم داد.


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ شهرداری تهران افزود: با بهره‌برداری از دو جایگاه اشاره شده تا پایان پاییز سال جاری تعداد جایگاه‌های کوچک مقیاس به 6 مورد خواهد رسید.


حیدرنیا اذعان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرداری منطقه 2 تهران آمادگی رساندن تعداد جایگاه‌های کوچک مقیاس تا 8 جایگاه نیز وجود دارد.


انتهای پیام/4105
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته