دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 15:14

هافبک یوونتوس در رادار استقلال+عکس

باشگاه استقلال قصد دارد تا هافبک اسبق یوونتوس را جذب کند.
کد خبر : 409379
کریستین پاسکواتو استقلال 545.jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی برای تقویت خط هافبک تیمش چندین بازیکن که سابقه بازی در سری A ایتالیا داشته‌اند را به باشگاه استقلال معرفی کرده است.


یکی از این بازیکنان کریستین پاسکواتو است که قابلیت در پست هافبک میانی، تهاجمی و مهاجم را دارد. این بازیکن 30 ساله بیشتر در خط میانی بازی کرده و پرورش‌یافته باشگاه یوونتوس است اما نتوانست در تیم فوتبال این باشگاه فرصت چندانی برای بازی پیدا کند و در تیم‌های دیگری فرصت بازی پیدا کرده است.


پاسکواتو در امپولی، تریستینا، مودنا، لچه، تورینو، اودینزه، بولونیا، پادوا، پسکارا و لیورنو ایتالیا بازی کرده و سپس به کریلیا سووتوف روسیه رفته است. آخرین تیمی که این بازیکن در آن حضور داشته لژیا ورشو لهستان است.


کریستین پاسکواتو


هافبک ایتالیایی در 285 بازی باشگاهی که انجام داده موفق به زدن 34 گل شده است. او تنها پنج بازی برای تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا انجام داده که در این بازی‌ها گل نزده است.


پاسکواتو در حال حاضر بازیکن آزاد است و باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن نیاز به پرداخت هزینه فسخ قرارداد ندارد و تنها پولی که باید پرداخت کند دستمزد این بازیکن است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته