دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 21:30

وقتی مدیران سرخابی جایگاه باشگاه خود را نمی‌شناسند

مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شناخت لازم از باشگاهی که در آن مدیریت می‌کنند را ندارند.
کد خبر : 408999
BQ4K0661.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لوگوی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری است و پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران و آسیا با مشکل بزرگی مواجه هستند.


مدیران سرخابی حقیقتاً نمی‌دانند که توقیف لوگوهای باشگاه مشکلات تجاری و اسپانسرینگ برای آن‌ها به همراه دارد و در سطح بین‌المللی دردسرهای زیادی برایشان به همراه دارد و باید طلبکارها را راضی کنند تا از نشان‌هایی که دارند استفاده کنند. باشگاه‌ها در سطح دنیا برای حفظ لوگوی خود تلاش زیادی می‌کنند اما در ایران مهم‌ترین باشگاه‌های کشور گامی برای حفظ اعتبار لوگویی که دارند برنمی‌دارند.


ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته با حکم توقیف باشگاه هواداران متوجه بی‌پولی باشگاه می‌شوند و اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر توقیف لوگوی این باشگاه را تکذیب می‌کند. وزارت ورزش و جوانان هم اعلام کرده موضوع را جدی نمی‌گیرد.


متأسفانه فاصله بسیار زیادی میان فوتبال حرفه‌ای دنیا و ایران وجود دارد و مدیران داخل کشور اهمیت باشگاه‌داری را درک نکرده‌اند. باید فاصله‌ها جبران شود و این اتفاق با حضور افرادی که تشخیص درستی از ورزش روز دنیا دارند میسر است.


حکم توقیف برای لوگوی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گویای آن است که از استانداردهای روز دنیا عقب هستیم و باید نگاه درستی به قوانین بین‌المللی بیندازیم تا بدهکاری پرطرفدارترین باشگاه‌های کشور منجر به توقیف لوگوی آن‌ها نشود. امید است مدیران ورزشی ایران شناخت بهتری از اهمیت باشگاه‌داری پیدا کنند تا بعد از این بحث توقیف لوگوی سرخابی‌ها ساده انگاشته نشود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب