دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 10:42
نامجومطلق در گفتگو با آنا:

بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است/ استراماچونی تیم ناشناخته‌ای دارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازی‌های پرسپولیس پیش از دربی در هفته چهارم سخت‌تر از استقلال است.
کد خبر : 409314
BQ4K0661.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شب گذشته در مشهد برگزار شد و 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود در دیدارهایی که پیش رو دارند را شناختند. نکته جالب در این قرعه‌کشی مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر است.


مجید نامجومطلق در خصوص اینکه تیم استقلال قرعه خوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نصیبش شده یا خیر، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من معتقدم استقلال قرعه خوبی نصیبش شده چراکه بازی‌های اول این تیم معمولاً آسان است و در سال‌های گذشته استقلال بازی‌های آسانی نداشت. برتری در دو سه دیدار اول از نظر روحی و روانی می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.


وی در مورد تقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر می‌گوید: سرخابی‌ها باید به مصاف هم بروند و حالا قرعه برای این دو تیم در هفته چهارم درآمده است. با توجه به اینکه بازی‌های پرسپولیس در سه هفته ابتدایی کمی سخت‌تر است، به نظرم قرعه به سود تیم استقلال است و این تیم می‌تواند نتیجه خوبی در دربی کسب کند.


پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه تغییرات این تیم گسترده بوده ولی پرسپولیس اسکلت تیم قهرمان فصل گذشته‌اش را حفظ کرده، اظهار کرد: استقلال در سه فصل اخیر تغییرات زیادی در آغاز مسابقات داشته است. ستاره‌های زیادی در این فصل از استقلال جدا شدند ولی نباید فراموش کنیم تیم آندره‌آ استراماچونی پیش‌فصل را به‌موقع آغاز کرد و بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند این ظرفیت را دارند که تبدیل به ستاره‌های بزرگی در این تیم شوند. تغییرات می‌تواند مشکل‌ساز شود ولی بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی است و استقلال چندین بازی دوستانه برگزار کرده است.


وی تأکید کرد: پرسپولیس تغییرات کمتری داشته و شرایط خوب فصل گذشته‌اش را حفظ کرده. شکی نیست بازیکنان این تیم با همدیگر هماهنگ‌تر خواهند بود و می‌توانند از بازیکنان استقلال بهتر عمل کنند ولی همه چیز دست سرمربی تیم است. تأخیری که در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شده، به آماده‌سازی و یکدست شدن تیم استقلال کمک زیادی خواهد کرد. بازیکنان، بازی‌های تدارکاتی زیادی را برگزار کردند و اگر بتوانند دقت بیشتری به خرج دهند، زودتر از موعد با یکدیگر هماهنگ می‌شوند.


نامجومطلق در خصوص اینکه استقلال می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر باشد، می‌گوید: تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور اگر با تیم دوم خود هم وارد رقابت‌های لیگ شوند، در هفته‌های ابتدایی جزء مدعیان قهرمانی هستند. استقلال بازی رسمی هنوز برگزار نکرده و به نظرم تیمی ناشناخته برای حریفان است. با شروع مسابقات و گذشت چند هفته می‌توان پیش‌بینی کرد که استقلال در میان مدعیان اصلی قهرمانی قرار می‌گیرد یا اینکه این فرصت را از دست می‌دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته