دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 16:14
سروری‌مجد مطرح کرد؛

سهم دانشگاه آزاد اسلامی در حل مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با حرکت به سمت حل مسائل کشوری و استانی در واقع سهم خود را در حل مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه مشخص می‌کند.
کد خبر : 409199
photo_2019-08-06_15-31-44.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، علی  سروری‌مجد ظهر امروز در هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار بودجه و سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با سال تحصیلی بسته و ارائه می‌شود که این اقدام در تنظیم بودجه عملیاتی بسیار مؤثر است.


وی افزود: رویکرد جدیدی که مورد تأکید ویژه دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز بوده این است که در نظام بودجه‌نویسی واحدها ملزم هستند برای تحقق بودجه برنامه‌ریزی دقیقی ارائه کنند.


نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای خراسان جنوبی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حل مسائل استانی پیش خواهد رفت و با این رویکرد در واقع سهم دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه مشخص می‌شود.


سروری‌مجد تصریح کرد: در خراسان جنوبی نیز پایش صورت گرفته و برنامه متناظر با آن تهیه شده است و سال آینده برنامه جدیدتر و جامع‌تر خواهد شد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی نیز  با بیان تأکید دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه واحدها باید تفسیر درستی از عملکرد و هزینه‌های خود داشته باشند، اظهار کرد: تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد ویژه سازمان مرکزی درباره تنظیم بودجه موجب شد امسال بودجه‌ای کاملاً شفاف و عملیاتی تدوین شود.


سیدحسن هاشمی با بیان اینکه تنظیم بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در چند جلسه طولانی واحدی استانی و کشوری مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً با لحاظ موارد اصلاحی سازمان، بودجه این دانشگاه از حالت زیان‌دهی خارج شد.


نظر افضلی و فرهاد فلاحتی نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به بیان نظر خود پرداختند.


فرهاد حمزه‌پور نماینده حوزه برنامه‌وبودجه دانشگاه آزاد اسلامی هم با توجه به اهمیت تنظیم بودجه یادآور شد: همان‌گونه که دکتر طهرانچی تأکید دارد، زبان مکالمه بین استان و سازمان، برنامه‌ای است که مصوب می‌شود.


به گزارش آنا،  تصویب بودجه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و موارد مربوط به واحدهای استان از مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته