دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر/

حسنی: توجه ویژه به ابعاد فرهنگی و اخلاقی فعالیت‌های ورزشی ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از مسائل بسیار مهم و ضروری در زمینه فعالیت‌های ورزشی توجه ویژه به ابعاد فرهنگی و اخلاقی آن است.
کد خبر : 57343

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا حسنی که به اتفاق جمعی از مسئولان دانشگاه در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال بین دانشگاهی استان خراسان جنوبی حضور یافته بود از اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شدند تشکر و قدردانی کرد و گفت یکی از مسائلی که اینجانب به شدت روی آن تاکید دارم توجه به هنجارهای اخلاقی و آموزه‌های معنوی و اسلامی در کنار فعالیت‌های ورزشی است.


درخشش دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مسابقات کشوری و بین المللی


بر اساس اعلام مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند سلیمه عباسی دانشجوی این واحد دانشگاهی در مسابقات کشوری صدمترقورباغه که در یزد برگزار شد به مقام نایب قهرمانی دست یافت.


همچنین بنا بر اعلام مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی خان فاطمه ادیبی فر در مسابقات جام جهانی اسکیت به مقام سوم نائل آمده است.


دکتر کاظم چراغ بیرجندی در این باره گفت: مسابقات جام جهانی اسکیت در کشور هندوستان برگزار شد و ادیبی فر دانشجوی رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی توانست در شاخه رول بال به مقام سوم دست پیدا کند.


استقبال دانشجویان از همایش کوهپیمایی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند


مرحله اول همایش کوهپیمایی از سوی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ویژه دانشجویان پسر برگزار شد و مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در این باره گفت: این همایش در دو مرحله مجزا ویژه دانشجویان پسر و دختر و با هدف تقویت روحیهٔ نشاط و انگیزه دانشجویان برگزار شد.


چراغ بیرجندی افزود: مرحله اول این همایش جمعه ۲۷ آذر ماه با شروع از مجل گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد و مرحله دوم آنکه ویژه خواهران است جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته