دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 12:38
با حضور مسئولان برگزار شد؛

فستیوال استعداد‌یابی مدارس فوتبال آذربایجان‌غربی در دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم افتتاح فستیوال استعداد‌یابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان‌غربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور 112 فوتبال‌آموز از هشت شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 408896
IMG_0482.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  میاندوآب؛ رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صبح امروز در مراسم افتتاح فستیوال استعداد‌یابی مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان‌غربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: ورزش در پرورش روحی و روانی جوانان و نوجوانان در ساختن جامعه‌ای پویا و بانشاط جایگاه ویژه‌ای دارد.


وی اظهار کرد: پرداختن به مقوله ورزش در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه است و  در این راستا خدمت به جوانان یک تکلیف و وظیفه الهی  و مردمی است و تلاش  جدی مسئولان  در این حیطه ورزشی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه علمی و پژوهشی از بطن مردم و برای مردم است و مهم‌ترین رسالت این دانشگاه تأثیرگذاری در فرهنگ و توسعه علمی شهرستان است که نقش مهمی در توسعه فرهنگ  و علم‌ورزی داشته و توسعه مدارس فوتبال یکی از کانون‌های مهم فرهنگی این واحد دانشگاهی در شهرستان است.


رستمی اظهار کرد: در این فستیوال که با حضور 112 فوتبال‌آموز از هشت شهرستان جنوب استان انجام شد، زیر نظر هفت استعدادیاب مشغول حرکات ایستگاه‌های مختلف شدند که در نهایت توسط استعدادیاب‌های ایستگاه‌های مختلف که نمراتی برای آنها داده می‌شد در مجموع 14 نفر نخست به اردوی زیر 12 سال استان انتخاب و به فستیوال کشوری اعزام خواهند شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: فستیوال استعداد‌یابی در ایستگاه‌های مختلف در زمینه‌های شوت و ضربه پا، شوت پاس کوتاه، حمل توپ و چرخشی (دریبلینگ)، چرخشی حمل توپ، ضربه سر و آموزشی رو‌پایی(کنترل) با همدیگر به رقابت پرداختند.


در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در این  فستیوال با قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در پیشبرد اهداف و کمک حال ورزش شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با ایجاد مدرسه فوتبال توانسته در تربیت و پرورش وجوانان و جوانان این شهرستان نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.


امیر رضاپور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با دارابودن ظرفیت و امکانات مناسب و زمین چمن ورزشی بستر مناسبی برای راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان است.


وی افزود: با توجه به اینکه بزرگترین مدارس فوتبال این شهرستان از آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب است، اداره ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد، دانشگاه را در همه زمینه‌ها یاری می‌کند.  


در ادامه رئیس کمیته جوانان و استعداد‌یابی هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی در این فستیوال  با یادآوری نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تعلیم و پرورش جوانان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سایر نهادها توانسته در کنار فعالیت‌های علم‌آموزی در توسعه فعالیت‌های ورزشی پیشرو و پیشگام حرکت کند که یک نوع برند و در حد خود قابل تحسین است.


رحیم ثقفی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود توانسته این مسابقات را در مقیاس ملی و کشوری برگزار کند که همگی نشان از حضور مدیران شایسته و ظرفیت‌های بالقوه در این مجموعه بزرگ علمی است.


وی افزود: تلاش شبانه‌روزی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب  در توسعه مدرسه فوتبال در این شهرستان قابل ستایش است.


به گزارش آنا، در پایان این فستیوال با اهدای لوح سپاس از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به‌دلیل میزبانی و برگزاری شایسته این دوره از مسابقات از سوی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته