دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1398 - 12:15
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

استادان دانشگاه آزاد اسلامی همواره در دسترس دانشجویان هستند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت:‌ استادان دانشگاه آزاد اسلامی عشق و جنون آموزش دارند. همواره در دسترس دانشجویان هستند و خود را از آموزش به آنان دریغ نمی‌کنند.
کد خبر : 408227
Shrunk169.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، عباس توکلیان‌ارجمند صبح امروز در جلسه کمیته ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی عشق و جنون آموزش دارند و همواره در دسترس دانشجویان هستند و خود را از آموزش به آنان دریغ نمی‌کنند. این مطلب مهم و امر عظیمی است که ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود داریم و در دانشگاه‌های بزرگ دولتی که همکاری داشته‌ام هرگز ندیده‌ام.


وی افزود: ما و همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود خود را خانواده می‌دانیم و ارتباط بسیار صمیمی داریم. هرگز چالشی نبوده است. در دانشگاه‌های دیگر دانشجویان پزشکی امکان تماس آسان با استادان را ندارند و در آنجا اکثر مواقع دانشجویان ترم‌های بالاتر به دانشجویان آموزش می‌دهند.


فوق تخصص غدد درون‌ریز، رشد و متابولیسم بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شاهرود تصریح کرد: کلاس‌های استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهروز پس از پایان ساعت رسمی همچنان ادامه دارد و گاهی اوقات تا زمان سوارشدن بر اتومبیل شخصی ادامه پیدا می‌کند و همه اینها بدون چشم‌داشت مادی و با عشق به آموزش صورت می‌گیرد.


توکلیان‌ارجمند تأکید کرد: استادان به دودسته تقسیم می‌شوند استادان علاقه‌مند به آموزش و استادان علاقه‌مند به پژوهش. باید استاد آموزشی (tutor) از استاد محقق جدا شود. اینجانب اگرچه ده‌ها کتاب و ده‌ها مقاله معتبر علمی به چاپ رسانده‌ام و کتاب مرجع در طب نوشته‌ام؛ اما عشق به آموزش در وجودم موج می‌زند و این ویژگی در همه همکاران بوده و همین دلیل کافی است که فرزند خودم را اگرچه رتبه قبولی در دانشگاه دولتی را کسب کند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ثبت‌نام کنم.


وی گفت: تأکید بر مقاله دادن آن هم ISI ثمربخش نیست و استادی که عاشق آموزش بوده برای این امر مفیدتر است و نباید استادان را اجبار به دادن مقاله کرد که هیچ ثمره‌ای مگر برآورده شدن قوانین وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ندارد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته