دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد اهر: جای فرهنگ حرفه‌ای در دانشگاه‌ها خالی است

رئیس واحد اهر گفت: در برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه‌ها روی فرهنگ عمومی و تخصصی بحث‌های فراوانی شده است ولی متاسفانه جای فرهنگ حرفه‌ای در این مقوله خالی به نظر می‌رسد که باید با تدابیر مسئولان رده بالای فرهنگی دانشگاه این مساله نیز مدنظر قرار گیرد.
کد خبر : 40779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی در جلسه بررسی بودجه فرهنگی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که به میزبانی واحد اهر برگزار شد، بر اهمیت برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی در حوزه‌های مختلف دانشگاه تاکید کرد و با یادآوری سابقه بودجه بندی گفت: بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی موجب شکوفائی و منظم‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی خواهد شد.


اسدی راه‌اندازی سایت اینترنتی به زبان انگلیسی را در راستای انعکاس فعالیت‌ها و همچنین واقعیت‌های دین اسلام دانست و افزود: راه‌اندازی این قبیل سایت‌ها با هماهنگی و همفکری حوزه‌های علمیه و به زبان‌های زنده دنیا وظیفه دانشگاه‌هاست.


رئیس شورای فرهنگی واحد اهر با برشمردن ردیف‌های بودجه‌بندی فعالیت‌های فرهنگی با توجه به ردیف فعالیت‌های مجازی به عنوان ده درصد بودجه فرهنگی، اختصاص این مقدار از بودجه را نشاگر درایت و دوراندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: توجه به این امر در آینده برکات فرهنگی فراوانی بر جای خواهد گذاشت.


وی با تاکید بر موضوع آینده‌پژوهی و لزوم مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی پیشنهاد کرد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان هر سال فعالیت‌های فرهنگی خود را در قالب کتاب و یا لوح فشرده ارائه دهند.


در ادامه مرتضی شهبازیان رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد اهر نیز با توجه به اهمیت نظم و بودجه‌بندی بر مشارکت بیشتر مسئولان مالی و برنامه و بودجه واحدها در تنظیم بودجه فرهنگی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته