دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 13:02
امروز صورت گرفت؛

دانشگاه آزاد اسلامی مراغه میزبان جانبازان 70 درصد آذربایجان‌شرقی

صبح امروز جانبازان 70 درصد استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گردهم آمدند.
کد خبر : 407589
IMG_6086.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه صبح امروز در دیدار جانبازان 70 درصد استان آذربایجان‌شرقی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد در این دانشگاه گردهم آمده بودند، اظهار کرد: شما جانبازان طعم شهادت و طعم غرورآفرین جانبازی را چشیده‌اید، شما با جانبازی و صبوری خود مفهوم واقعی و عینی ایثار و شهامت را به نمایش گذاشتید و هرچه که اکنون کشورمان از آزادی، امنیت و استقلال دارد، مدیون جانفشانی شما جانبازان است.


وی افزود: شما جانبازان با اهدای پاره‌های تن خود و نشستن بر روی ویلچرها باعث ایستادن و ایستادگی ما شدید. پایداری و سرزندگی انقلاب اسلامی بعد از 40 سال مدیون و مرهون پایمردی و صبوری شما و خانواده‌ معظم شماست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با ابراز خرسندی از حضور جانبازان 70 درصدی استان آذربایجان‌شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: حضور شما عزیزان در این دانشگاه مغتنم و باعث افتخار و برکت و رونق معنوی است و امیدواریم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول ایثارگران دانشگاه و سایر همکاران در این زمینه قدم‌های مستمر و بهتری برداشته شود.


به گزارش آنا، 40 نفر از جانبازان بالای 70 درصد استان آذربایجان شرقی علاوه بر حضور در شهرستان مراغه از آثار باستانی، مکان‌های تاریخی و تفریحی شهرستان و مجتمع تفریحی و باغی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه دیدن کردند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته