دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 11:28
به‌منظور تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای؛

دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برون‌سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: به‌منظور تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برون‌سازمانی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 407573
499.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات صبح امروز در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز که به‌منظور بررسی پیشنهادها و ارائه دیدگاه‌های اعضای شورا و اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه پژوهشی برگزار شد از تصمیم اعضای شورا در هدایت پایان‌نامه‌های گروه جامعه‌شناسی به سمت نیازهای شهرستان خبر داد.


وی گفت: پایان‌نامه‌هایی اثربخش و ماندگار هستند که بتوانند راهگشا باشند و مشکل یا معضلی را از مشکلات کشوری یا حداقل منطقه‌ای حل کنند و راهکار ارائه دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: امروزه یکی از بحث‌های جدی و قابل طرح در کشور بحث فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این مقوله است که باید حقیقتاً مورد توجه قرار گیرد. از این‌رو از استادان گروه علوم انسانی می‌خواهیم که طرح‌های پژوهشی مرتبط با این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و در بحث پایان‌نامه‌های دانشجویی توجه استادان و مدیران گروه را به این موضوع خواستاریم.


رئیس‌السادات با بیان برخی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی از قبیل پوشش نامناسب، اعتیاد و ازدواج در سنین بالا گفت: پرداختن به آسیب‌های اجتماعی که خود بزرگ‌ترین کار فرهنگی نیز محسوب می‌شود، از مواردی است که هم در پایان‌نامه‌های دانشجویی و هم در طرح‌های پژوهشی و مقاله‌ها باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد و نتایج آن به طور شفاف در اختیار جامعه قرار گیرد.


وی برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برون‌سازمانی را با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مختلف از جمله برنامه‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی خواند و افزود: به منظور تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برون‌سازمانی را با اخذ مجوزهای لازم در دستور کار معاونت علمی دانشگاه قرار داده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری دوره‌هایی مانند دوره‌ آموزشی راهنمایان تور ایرانگردی و جهانگردی و دوره‌ آموزشی نسخه‌خوانی با توجه به نیازهای جامعه و امکانات موجود هستیم.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته