دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 15:38
جوکار در گفتگو با آنا عنوان کرد:

معرفی چهره‌های اخلاق‌مدار به عرصه ورزش در جام آدینه

امام‌جمعه شهرستان قدس گفت: در مسابقات ورزشی جام آدینه علاوه بر ایجاد نشاط به‌دنبال معرفی چهره‌های جدید اخلاق‌مدار به عرصه ورزش هستیم.
کد خبر : 407412
IMG_1823.JPG

حجت‌الاسلام رضا جوکار در حاشیه برگزاری رقابت‌های فوتسال جام آدینه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهر قدس درباره برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد  برگزاری نماز جمعه در کشور اظهار کرد: در مسابقات ورزشی جام آدینه به مناسبت 40 سالگی برگزاری نماز جمعه علاوه بر ایجاد نشاط به‌دنبال معرفی چهره‌های جدید اخلاق‌مدار به عرصه ورزش هستیم.


وی گفت: این دوره از مسابقات با نام جام آدینه برگزار شد و هدف، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایستادگی تا پای جان در کنار مقام معظم رهبری بود که طلاب و خانواده‌ شهدا با چاپ بنر با موضوع تا آخر ایستاده‌ایم، ارادت قلبی خود را به مقام معظم رهبری بیان کردند.


امام‌جمعه قدس افزود: امیدواریم با برگزاری این رقابت‌ها توانسته باشیم به لحاظ ابعاد بصیرتی، معرفتی و فرهنگی، بهره‌برداری لازم را انجام داده و برای کمک به ورزش و نشاط خانواده‌ شهدا و طلاب و روحانیون و اعتلای سطح آگاهی فرهنگ و ورزش‌های دین اسلام پیشگام باشیم.


جوکار درباره میزبانی برنامه‌های ستاد نماز جمعه در حوزه ورزش اظهار کرد: در برنامه‌های دفتر ائمه جمعه شاهد حضور چشمگیر مردم در حوزه‌های مختلف هستیم.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های علمی و زیرساختی که در حوزه ورزش دارد، به‌عنوان میزبان مسابقات فوتسال جام آدینه در نخستین دوره از رقابت‌ها ما را یاری کرده است.


امام‌جمعه شهر قدس گفت: شهرستان قدس تعداد زیادی قهرمانان ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی دارد که ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌مندی شهرستان از این توانمندی و تخصص ورزشی در مجموعه دانشگاه قدس ایجادشده است که می‌توانیم از این ظرفیت ورزشی استفاده حداکثری داشته باشیم.


جوکار بیان کرد: امکانات ورزشی نسبتاً خوبی در شهرستان قدس در رشته‌های مختلفی مانند فوتبال زمین چمن، کشتی، تنیس و... وجود دارد که در تلاش هستیم از حداکثر ظرفیت این زیرساخت‌ها برای خانواده‌ شهدا و عموم شهروندان استفاده کرده و شرایطی فراهم کنیم که بتوانند بهره‌برداری لازم را ببرند.


وی با بیان رسالت دفاتر ائمه جمعه در حوزه ورزش گفت: ستاد برگزاری مسابقات جام آدینه با برگزاری مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط در میان خانواده‌ای  شهدا، ایثارگران، جانبازان، طلاب و روحانیون به‌دنبال معرفی چهره‌های جدید ورزشی است.


امام‌جمعه شهر قدس افزود: دفتر امام‌جمعه بنا بر رسالت فرهنگی در کنار آگاهی‌های دینی در کنار ارتقای سلامت جسمانی سعی بر آن دارد در زمینه توانمندسازی ورزشی مردم شهرستان گام‌های اساسی برداشته و امیدواریم از این طریق به رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر مردم شهیدپرور شهرستان کمک کنیم.


جوکار خاطرنشان کرد: اخلاق‌مداری  و معرفی چهره‌های علمی و اخلاقی یکی دیگر از اهداف ماست که در این دوره از مسابقات فوتسال شاهد حضور چشمگیر خانواده‌های ایثارگران، شهدا و روحانیون بودیم که در ورزش حرفه‌ای خود اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.


وی یادآور شد: رعایت اخلاق در ورزش یکی از شاخص‌های مهم است که می‌تواند علاوه بر سلامت جسم و نشاط روحی مردم در بالابردن معرفت دینی و بصیرت افزایی مخاطبان ما مهم باشد و این مسئله برای بنده بسیار باارزش است.


به گزارش آنا، این مراسم با حضور ورزشکاران و مسئولان برسر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان به پایان رسید.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته