دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 12:05
نماینده مردم شهرقدس در مجلس:

مشکلات معیشتی مردم با تغییر سیاست‌ها خیلی سریع حل می‌شود

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانند که به زودی مشکلات اقتصادی و معیشتی البته با تغییر سیاست‌ها حل می‌‍شود.
کد خبر : 404908

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد محمودی شاه‌نشین در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سپری شدن روز بهزیستی ارائه گزارشی درباره عملکرد سازمان بهزیستی در رسیدگی به جامعه معلولان ضرورت دارد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های توانمندسازی و بهبود وضعیت زندگی معلولان باید در دستورکار نهادی ذی‌ربط قرار گیرد.


وی با انتقاد به دولت در عدم رسیدگی به وضعیت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق تأمین تأمین اجتماعی گفت: با اینکه کارگران کمترین نفع را از صندوق تأمین اجتماعی می‌برند و دولت به وضعیت این صندوق رسیدگی نمی‌کند این احتمال را به وجود می‌آورد که دولت تصمیم دارد یک‌تنه فاتحه این صندوق را بخواند؛ بنابراین از نمایندگان می‌خواهیم برای رسیدگی به وضعیت سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا کنند.


نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی و نیز ساماندهی به بازار تلفن همراه افزود: فضای مجازی امروز به زندگی مردم راه یافته و می‌تواند در زندگی مردم اثربخش باشد، اما باید نسبت به این فضا توجه کرد تا زیانش به مردم و جامعه نرسد. همچنین از دولت می‌خواهیم برای ساماندهی به بازار تلفن همراه و طرح رجیستری تنها ارائه مجوز را به چند شرکت واردکننده محدود نکند؛ زیرا ممکن است فسادزا باشد.


شاه‌نشین با اشاره به اینکه دولت به وضعیت معیشتی معلمان فرهنگیان رسیدگی نمی‌کند، گفت: سیاست‌های تدوین‌شده درباره خرید خدمت معلمان و الزام معلمان به کار کردن بعد از ساعت کاری و یا بیش از ساعات مقرر، صحیح نیست و ممکن است حال معلمان و اهالی فرهنگ را مکدر سازد.


این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی به زودی تمام می‌شود، گفت: مردم بدانند که به زودی از این پیچ سخت اقتصادی و وضعیت بد اقتصادی و معیشتی البته با تغییر سیاست‌ها گذر خواهیم کرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته