دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جباری عنوان کرد:

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری در بوکان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی گفت: از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این صنعت در شهرستان بوکان باشند حمایت می‌کنیم.
کد خبر : 406285

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری در جلسه‌ای که در محل فرمانداری بوکان با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و تعدادی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بوکان یکی از شهرهای برخوردار از آثار ارزشمند تاریخی است و باید در این زمینه همه دستگاه‌ها از خود اهتمام ویژه‌ای نشان دهند.


وی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی بوکان طوری است که مسافران ورودی از سمت جنوب استان حتماً از این شهر عبور می‌کنند و این فرصت بسیار خوبی را برای گردشگری شهرستان فراهم آورده است.


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: کمک به راه‌اندازی موزه مفاخر، تعیین حریم قلعه تاریخی سردار، انجام مطالعات غار قالایچی، جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی واحد خدماتی بهداشتی داش‌آغل در محور بوکان شاهین‌دژ، انجام کاوش‌های باستان‌شناسی و برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اقدامات این اداره‌کل در بوکان بوده که یا به اتمام رسیده یا در حال انجام است.


جباری ادامه داد: از تمامی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این صنعت در شهرستان بوکان باشند حمایت می‌کنیم.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته